ניקול ראדימן ידועה כאחת שכל דבר שהיא עושה בחיים זה בגדול. מהמסיבות הנוצצות והמנקרות עיניים, לחשיפה אישית ואינטימית על חיי הנישואים שלא צלחו, להפקות ענק לקליפים החדשים והמושקעים שהיא השיקה, לתחושות הקשות שהיא חווה בבידוד, עכשיו היא עושה זאת שוב והפעם לרגל יום השואה.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

המעושרת והזמרת העלתה לרשתות החברתיות תמונה שונה מהנוף השגור לרגל יום השואה. בתמונה המעוררת מחלוקת נראית ראידמן עומדת יחד עם שני ילדיה, כשהם כולם לבושים בבגדים שחורים עם טלאי צהוב, כשעליו מתנוסס הכיתוב יהודי (Jude). לצד התמונה כתבה: "תזכרו את השישה מיליון יהודים שנרצחו בשואה, לעולם לא נשכח".

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

REMEMBER! We remember 6 million Jewish people who were killed at holocaust! We never forget ! Never again! #שם_ונר #זוכרים_את_הניספים

A post shared by Nicol Raidman (@nicolraidman) on

ראידמן, נכדה לניצולי שואה, שהייתה מלאה בכוונות טובות, הופתעה כשספגה מטר בלתי נגמר של ביקורות קשות. "את לא נורמלית הגזמת לגמרי", כתבה לה אחת העוקבות, ראידמן השיבה לה: "כל המשפחה שלי נרצחה בשואה אני נורמלית לחלוטין". אחרת כתבה: "זה מזעזע. אין צורך לענוד טלאי קוטור כדי להעביר מסר". אחר כתב: "זאת נראית לך תחפושת? מזלזל מביך ומוזיל", ושלל תגובות זועמות כמו: "התחרפנת לחלוטין את מבזה 6 מיליון יהודים, חצופה" או "את בדיחה אל תעשי פרודיה, כואב" או "מזעזע חצית גבולות".