משבר הקורונה יכול להוציא מאנשים גם את הצדדים הפחות פוטוגניים שלהם, ככה זה כשאין תעסוקה, הילדים בבית בלי מסגרות והחרדה לבריאות אהובינו בשיאה. אבל דווקא עכשיו עם פתיחת המשק, החזרה לשגרה ופתיחת מסגרות החינוך, במקום לחזור לנשום לרווחה חושפת יאנה יוסף את הצד הכועס והמרוגז שלה.  

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

הזוג האהוב ציון ברוך ויאנה יוסף ניצלו את החזרה לשגרה ויצאו עם ילדיהם לסיור בספארי ברמת גן. נוכחים שסיירו במקום קלטו את משפחת הידוענים ותיעדו אותם לטובת מדורי הבידור. אירוע שכיח בגזרת הסלבס שכבר מתורגלים לפגוש את עדשות הפפראצי של צלם מקצועי או של עוברי אורח דווקא ברגעים אינטימיים.

יאנה יוסף, ציון ברוך (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
יאנה יוסף, ציון ברוך (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

התמונה החביבה של ההורים המפורסמים ברגע איכות עם ילדיהם עוררה את זעמה של יוסף שביקרה את אותו עובר אורח שתיעד אותם. בפוסט היא כתבה: "אני לא מבינה מה זה נותן לאנשים לצלם אותנו ולשלוח, מה זה סוג האנשים האלו, זה ממש מעפן". יוסף מיד קיבלה תגובות וביקורות שלא תתפלא כי זה מחיר התהילה וגם להם היא לא נותרה חייבת ותקפה בחזרה: "וכל מי שכותב לי שזה מחיר התהילה אל תבלבלו לי את השכל, לא חתמתי באף מקום שכל אדם רשאי לצלם אותי בזמני הפרטי עם ילדיי. יאללה תתקדמו".

יאנה יוסף מגיבה למבקרים (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
יאנה יוסף מגיבה למבקרים (צילום: צילום מסך אינסטגרם)