על האי נאוה בוקר מוצגת כקורבן, השורדת החלשה שזקוקה לתמיכה וסיוע של חברי השבט, אבל נראה כי הרחק מאור המצלמות, כשהיא נמצאת בביתה, במקום הבטוח שלה, חבר הכנסת לשעבר מציגה צדדים קשוחים שלה שלא נחשפנו אליהם על מסך. בפרק אמש (רביעי) אמרה ירדן ג'רבי על בוקר שעצוב שאלה חברי הכנסת שלנו בישראל וגיחכה על רמת האינטליגנציה שלה.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

חברת הכנסת בדימוס לא אהבה לראות על המסך את הביקורת הכואבת של ג'רבי ויצאה הערב בפנייה אישית ובביקורת למדליסטית האולימפית: "את אולי גיבורה לאומית בתחום הספורט ותמיד פרגנתי לך אבל היום התגלית במלוא צביעותך והתנשאותך. אותי אכזבת בגדול. נכון זכית במדליה, אבל זה לא הופך אותך חכמה יותר".

אחרי שליטל סמדג'ה קראה לה "בחורילה" - ירדן ג'רבי לא נשארה חייבת - לחצו כאן.

נאוה בוקר (צילום: אלוני מור)
נאוה בוקר (צילום: אלוני מור)

"רק לפני כמה ימים התלוננת שכינו אותך בשם גנאי, אבל את כנראה לא טובה יותר. ואם יש משהו שאני לא אוהבת זו צביעות, בטח שלא מאחורי הגב. את מזלזלת באינטליגנציה שלי? כדאי שתלמדי קודם מהי אינטליגנציה רגשית. אותי לימדו בחיים שמכל אדם אפשר ללמוד, אז אולי אני לא קרה כמוך, אני מראה רגשות ואני לא מסתירה מאנשים את מה שאני חושבת. וזה בסדר. מותר לאנשים להיות שונים, אבל מכאן ועד לומר שאת לא מבינה איך נבחרתי לכנסת. בעולם הפוליטי, בניגוד לעולם הספורט, חוזק ועוצמה לא נמדדים בפיזיות אלא ביכולת להתחבר לאנשים".

ירדן ג'רבי (צילום: אביב חופי)
ירדן ג'רבי (צילום: אביב חופי)

"את לא יודעת את זה כי לא טרחת לבדוק לפני שזלזלת בי, אבל את המועמדות שלי לכנסת הגשתי כשבוע לפני המועד האחרון. ללא קהל מצביעים שאספתי מראש ואך ורק בזכות הקשר החם שיצרתי עם אנשים נבחרתי. בינתיים עד שאת תבחרי לכנסת לא יזיק לך ללמוד שיעור בצניעות וכבוד לזולת. איזה חכם הלומד מכל אדם אמר בן זומא במסכת אבות, עבורי זו דרך חיים".