15 דקות התהילה של כוכבי חתונה ממבט ראשון מתחילות לתקתק לאחור. לא רק שכמעט ואין אירועי השקות בעקבות מגיפת הקורונה, והכוכבים החדשים נאלצים להסתפק מתהילה דרך הרשתות החברתיות, גם המעט שנותר להם נלקח כעת מדנית ליבנת. ליבנת הכלה שהצליחה לגרום למדינה שלמה להתאהב בטוב ליבה ותמימותה, בילתה שלשום עם אחיה וחבריה בבית קפה בדיזינגוף בתל אביב.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

אלא שלאחר הבילוי גילתה כי נדרשה להיכנס על פי הנחיות משרד הבריאות לבידוד של שבועיים היות ששהתה בקרבת חולה קורונה. השף של המסעדה, שנכח במקום באותה עת שדנית בילתה שם, התגלה כחולה קורונה. בית הקפה נסגר ליומיים ודנית יחד עם חבריה ואחיה נאלצו להיכנס לבידוד. אלא של-TMI נודע כי אורחים אחרים שסעדו במקום באותה שעה בה בילו דנית וחבריה, לא הונחו להיכנס לבידוד. 

לאחר הדרמה עם דנית: הגיעה ההפתעה הגדולה של אמיר - לחץ כאן.

דנית ליבנת (צילום: אור גפן)
דנית ליבנת (צילום: אור גפן)

דנית איזה ביש גדא.

"אנחנו מול משרד הבריאות מנסים לברר למה דווקא אנחנו נכנסו לבידוד, בעוד אחרים שגם בילו במקום לא הוכנסו לבידוד. מוזר מאד. גם המבלים האחרים במקום דיברו עם משרד הבריאות ולהם לא הורו להיכנס לבידוד".

דנית ליבנת בבידוד (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
דנית ליבנת בבידוד (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

את חושבת שזה בגלל שאת מפורסמת?

"לא נראה לי, אני לא מבינה את זה וגם לא היינו ליד השף הוא היה במטבח וחבש מסיכה. אנחנו בבירורים עכשיו מול משרד הבריאות, מנסים להבין למה דווקא אנחנו".

אז איך תעבירי את הבידוד ומי ייטפל בכלבה שלך ג'ינג'? אולי תבקשי מאמיר?

"ג'ינג'ר ברגעים אלה מטיילת, כבר מצאתי לה סידור, מה שבטוח שבבית קפה כל כך מקסימים שהבטיחו שישלחו לי מדי יום ארוחה". 

ג'ינג'ר מבואסת (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
ג'ינג'ר מבואסת (צילום: צילום מסך אינסטגרם)