בעקבות הפרסום שלנו אתמול כי הדוגמן מייקל לואיס קורא לציבור לא להשמע להנחיות, להסיר מסיכות וללכת להפגין נגד הממשלה ונגד קמפיין הקורונה, האיש והריבועים החליט להבהיר את כוונותיו. בפוסט שהעלה הבוקר (שלישי) הסביר לואיס כי אינו מבקש להסיר את המסיכות אבל יצא נגד ארגון הבריאות העולמי שמכנה את הקורונה מגיפה.

וכך כתב: "אתמול פירסמו עליי שאני מוביל מרד שקורא להורדת המסיכות. אני לא התחלתי את המחאה הזו אבל אני בהחלט מצטרף אליה. האנשים שמובילים אותה הם לא ימנים ולא שמאלנים, הם פועלים ממקום א-פוליטי כדי להחזיר את הכח מהממשל המנותק לעם המפוצל. אנחנו נמצאים בעיצומו של ניהול כושל של המערכה אל מול הווירוס שקיבל יחסי ציבור של מגיפה. מגיפה אמיתית גובה עשרות מיליונים בעולם שחיים בו מיליארדים. וכן אני מכיר אנשים שנדבקו וכן גם כאלה שנפטרו וכן היה רקע רפואי לא פשוט".

"אני לא מבקש מאף אחד להוריד מסיכות, אני מבקש שתיקחו אחריות. אי אפשר לעצור מדינה שלמה וחיים של מיליונים בגלל התנהלות מחרידה שתעלה לנו בכיס ובחיים שלנו. אני מבקש מאנשים להשמיע את קולם ולא לעמוד מנגד. להתאחד אל מול ממשל מנותק שהאינטרס היחיד שלו להפחיד ולפלג בינינו. תשאירו מסיכות, תעשו מה שאתם רוצים, רק תפעלו יחד להחזיר את ההגיון".

הפוסט של מייקל לואיס (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
הפוסט של מייקל לואיס (צילום: צילום מסך אינסטגרם)