השורדת אלינה לוי חיכתה שהגמר הגדול יחלוף והרעש התקשורתי קצת יחלוף כדי שהיא תוכל להכנס לחדר ניתוח ולעשות שינוי לו חיכתה זמן רב. אחרי 13 שנה בהם התפארה בשתלי הסיליקון ואחרי שצלחה משימות עם בקיני וחזה מרשים, לוי הסירה את השתלים בגיל 30 וחזרה למצב הטבעי שלה.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Alina Levy (@alina___levy) on

השורדת שיתפה את עוקביה בתהליך ובהחלטה, העלתה תמונות של לפני הניתוח ושל רגע אחרי וכתבה: "זוכרים את השביתה הגדולה של י״ב לילידי שנות ה-90? בשביתה הזאת אני לא יודעת מה שאר הכיתה שלי עשתה, אני יצאתי אליה בלי חזה וחזרתי עם. עשיתי הגדלת חזה בגיל 17, עד הרגע הזה שעשיתי את הניתוח, לא הייתי הולכת לטיולים בבית הספר שכלול בהם בגד ים, לא יצאתי עם בנים, והייתי בוהה לנשים בחזה כי זה הדבר היחיד שהתעסקתי בו. הייתי צריכה את התמיכה הזאת, הניתוח הזה היה כמו קביים שממש עזרו לי לצאת אל העולם.
היום בגיל 30, אחרי שכבר דחיתי כלכך הרבה פעמים מרב פחד, בחרתי להוציא את השתלים ולעשות הקטנה, להתקרב לטבעיות של הגוף שלי ולהרגיש בנוח עם עצמי.

לכל אחד מאיתנו יש את הנקודה הרגישה הזאת ותמיד השאלה היא למה אנחנו מחליטים לעשות דברים, האם זה כדי שמישהו אחר יאשר אותי או האם זה כדי שאתמוך בעצמי גם אם זה עלידי משהו חיצוני כדי להרגיש בנוח עם הגוף שלי? קיבלתי את זה שאני לא 'מושלמת רוחנית'".

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Alina Levy (@alina___levy) on

אלינה לוי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אלינה לוי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)