משפחת בוזגלו לא מפסיקה לרדת מהכותרות, ובזמן שאסי בוזגלו זוכה "הישרדות VIP" עדיין נופש בורנה, אחיו הכדורגלן מאור בוזגלו עסוק במה שקורה בארץ. בוזגלו, יצא נגד המפגינים ופירסם פוסט בו כינה אותם "טרנדים", "מבלבלי מוח" וכך כתב: "לך, לכו, הלכנו, סע, סעו, כולם התחילו ללכת ורוצים לנסוע, תישארו בבית ותשמרו על עצמכם, במקום הטרנדים האלה והבלבולי מוח".

אחרי שאתמול מאור שוויצר, רן דנקר, אורנה בנאי ואחרים הביעו דעתם על התנהלות הממשלה והמשטרה כלפי האזרחים במהלך ההפגנות הגיעה תורה של מיה דגן. השחקנית, שזעקה לא פעם את צעקת עולם התרבות שהושבת ויצאה נגד החלטות הממשלה, לא יכלה להישאר אדישה לדבריו של בוזגלו ויצאה נגדו בפוסט זועם.

מאור בוזגלו ומיה דגן(צילום: צילום מסך אינסטגרם)
מאור בוזגלו ומיה דגן(צילום: צילום מסך אינסטגרם)

"מאור בוזגלו היקר, אני לא חושבת שמאות אלפי מחוסרי העבודה שאיבדו הכל, את הפרנסה שלהם, את האמון שלהם, את התקווה שלהם, שיוצאים לרחובות לצעוק את הצעקה שלהם כי כבר אין להם מה להפסיד יותר, הם טרנדים" כתבה והוסיפה "הם לא דבר חולף, הם עובדה בשטח. אנשים שאיכפת להם מהמדינה הזאת כל כך, שכל כך אוהבים אותה, בטח לא מבלבלים את המוח. ככה אנחנו שומרים על עצמנו בלצאת לרחובות, ולצעוק, כי אף אחד  לא שומר עלינו. אני חושבת שקצת תרבות דיבור וקצת חמלה, לא יזיקו פה" 

מיה דגן (צילום: אביב חופי)
מיה דגן (צילום: אביב חופי)