סטטיק חושף את הבית החדש שלו

לא הכל הולך חלק עבור סטטיק וארוסתו שרית פולק בדרך לבניית חייהם המשותפים אבל נראה שהם לוקחים הכל ב'איזי' ובצניעות המאפיינת אותם. אחרי שנאלצו לדחות לא פעם את החתונה שלהם בגלל מגיפת הקורונה העולמית, עכשיו חושפים השניים כי גם מעבר הדירה שלהם לא הולך חלק כפי שציפו.

לירז רוסו המכונה "סטטיק", וזוגתו בשלוש שנים האחרונות תכננו להשתדרג במקום מגוריהם אבל אם חשבתם שירכשו איזה וילה מטורפת עם בריכה או דירה מפוארת במגדל יוקרתי בתל אביב, איפה שמתגוררים כל הסלבס וגם הקולגה שלו בן אל תבורי, תופתעו לגלות כי הזמר נשאר נאמן לשורשים שלו, ורכש עם ארוסתו דירה בחיפה עיר מגוריו. 

למרות המהמורות שבדרך: סטטיק ושרית פולק מתכוננים לחתונה- לחצו כאן

View this post on Instagram

A post shared by Sarit polak (@sarit_polak) on

"נשארנו בעיר היפה שלנו, קרובים לאדמה, בלי מגדל יוקרה, בלי וילה מפוארת. זו לא דירת יוקרה, חיים פשוטים ויפים, זה מה שאנחנו רוצים שיהיה לנו" שיתף סטטיק את עוקביו תוך שהוא חושף את הבית החדש. נכון, הם אכן גרים בפריפרייה אך עם כל הכבוד לצניעות של חיפה, נותר רק לדייק כי הכל יחסי בחיים ומדובר בדירת גן גדולה בבניין חדש, המשקיפה לנוף היפה של הים. 

בדומה לחתונה, לצערם של השניים שיתף הזמר כי הם עברו לא מעט טלטלות בדרך עד שקיבלו את הדירה שרכשו והיא התקבלה באיחור של שנתיים, "עברנו פה לא מעט סרטים, פשיטת רגל של הקבלן בין היתר" וכתב והוסיף באופטימיות "כיף שבקרוב נקים משפחה". הזמר עשה סיור וירטואלי למעריציו בדירה החדשה, הציג את הרצפה, דלת הכניסה, החדרים ועוד וביקש מעוקביו הצעות לעיצוב הגינה. שיהיה המון בהצלחה.

סטטיק  (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
סטטיק (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

סטטיק  (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
סטטיק (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

סטטיק  (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
סטטיק (צילום: צילום מסך אינסטגרם)