מדונה מתפשטת על הבמה, מדונה מתפשטת בסט צילומים נועז, מדונה מתפשטת עבור האמנות, מדונה מתפשטת... כדי שהאמריקאים יצביעו להילרי קלינטון. הפופסטאר שהעולם אוהב להתעלף מהפרובוקציות שלה כבר יותר מ-30 שנה, החליטה שאם כבר לעודד הצבעה, אז למה שלא תעשה את זה בצורה שובבה, כך שהסירה את כל הבגדים לצילום סלפי נועז במיוחד שחושף את גופה (אבל פחות מכפי שאתם חושבים), תוך כדי שהיא מביעה את עמדתה הפוליטית. יס שי קאן!

היום (רביעי) פרסמה מלכת הפופ ברשת את התמונה הנועזת, שבה היא נראית עירומה משהו, לצד הכיתוב "אני מצביעה בעירום עם קייטי פרי! הצביעו להילרי, היא הטובה ביותר שיש לנו!". הכוונה של מדונה, היא לסרטון המצחיק שבו מככבת קייטי פרי באתר הקומי funnyordie כדי לעודד הצבעה , שבו היא קוראת ללכת ולשלשל פתק בקלפי ביום הבחירות לנשיאות ארצות הברית בחודש נובמבר, כשהיא מדגימה את זה עירומה כביום היוולדה. היסטריוש.

לכו להצביע! התמונה של מדונה (אינסטגרם)
לכו להצביע! התמונה של מדונה (אינסטגרם)

 

A photo posted by KATY PERRY (@katyperry) on



כמו הרבה כוכבים אחרים בהם קים קרדשיאן, אורלנדו בלום וכמובן פרי - מדונה החליטה לחשוף את העובדה שהיא במחנה הדמוקרטי ולהצביע לקלינטון כנשיאת ארצות הברית. בימים האחרונים, פרסמה כמה תמונות שמביעות תמיכה בהילרי, כשהיא טוענת שהיא "מצביעה לאינטליגנטיות, לשוויון זכויות לנשים ולכל המיעוטים". הכוכבים יגרמו לאמריקה להעמיד נשיאה בראש? בעוד כמה שבועות כולנו נדע.
 

A photo posted by Madonna (@madonna) on


 

A photo posted by Madonna (@madonna) on