הוונדרוומן הישראלית גל גדותהיא אחת ויחידה? מסתבר שלא! הכוכבת ההוליוודית שמשתלטת על ארצות הברית אמנם לא השתמשה בכפילים במהלך הצילומים, אבל היום (רביעי) היא משתפת את הבחור שהפך עצמו בדיוק כמוה!

לא גל גדות. (צילום: אינסטגרם)
לא גל גדות. (צילום: אינסטגרם)

גדות המרוגשת שיתפה הבוקר ברשתות החברתיות סרטון של בחור, אמן איפור ושחקן בשם פאולו באלסטרוס בן 31 מהפיליפינים שתיעד עצמו עושה מייקאובר עצום ממראה גברי  לגל גדות הישראלית בעזרת איפור בלבד.  האומן בעל חשבון אינסטגרם עם למעלה משני מיליון עוקבים, שמצליח להפוך את תווי פניו בעזרת איפור לכוכבות מפורסמות בעולם כמו כמו מריה קארי, מייגן פוקס, קים קרדישיאן, אנג'לינה ג'ולי, טיילור סוויפט ועוד, עושה זאת שוב והפעם לדמותה של וונדרוומן.



 

A post shared by Paolo Ballesteros (@pochoy_29) on


 

A post shared by Gal Gadot (@gal_gadot) on


גדות עוד התרגשה הבוקר מאדי ההצלחה של הסרט שובר הקופות בכיכובה וגם המנחה האגדית אופרה ווינפרי עשתה מחווה מרגשת. ווינפרי שמעריצה את גדות החליטה לערוך מסיבת וונדרוומן מושקעת בביתה. לטובת האיוונט המושקע היא וכלבתה התאבזרו בפרטי לבוש של גיבורת העל , השקיעה בהזמנה שלל פריטים למסיבה בדמותה של וונדרוומן החל מעוגה מעוצבת עד קופסת פופקורן וכפכפי הוויאנס עם הדפס, שלטים, וכל אקססוריז אפשרי עם דמותה של גדות. כבוד!


 

A post shared by Oprah (@oprah) on