איזה יום מרגש גם למיטל דה רזון וגם לכל צוות האתר ומערכת "מעריב סופהשבוע". זוכרים את כתבת השער שפורסמה כאן ב- TMI ובעיתון לפני כשלושה חודשים, כשכוכבת "אמזונס" חשפה בפעם הראשונה שהיא מתמודדת עם מחלת שרירים חמורה בשם מייאסטניה גרביס? אז מסתבר שיצא מכל הסיפור רק טוב. 

בראיון סיפרה על רגעי האימה והמאבק הקשים במחלה. עוד הוסיפה כי גילוי המחלה היה בתקופה בה הייתה בזוגיות בת שמונה שנים עם עידו עוזרי ועוד חשפה כי בעקבות המחלה הקשר בין השניים התפרק והוסיפה על ההתמודדות הקשה שלה בקשר במקביל למאבק במחלה. אותו אקס מיתולגי קרא ביחד עם כל מדינת ישראל את הריאיון של דה רזון ולראשונה הבין את הסיפור מזווית אחרת, מההתמודדות האישית של מיטל.

בעקבות הכתבה הוא יצר קשר עם דה רזון וסיפר שהיה לו קשה לקרוא את הראיון, ושעכשיו הוא מבין דברים שלא הבין אז. השיחה הובילה למפגש קלוז'ר שהביא בסופו של דבר לקאמבק, כך שבשלושת החודשים האחרונים חובקת דה רזון זוגיות עם האקס המיתולוגי והכל בזכות הריאיון שהעניקה למעריב בגילויי לב.


 

A post shared by Meital DeRazon (@meitalderazon) on


חודשים ספורים הספיקו לעוזרי להבין שהיא האישה של חייו ולפני מספר ימים הוא ביקש את ידה של דה רזון שנענתה מיד בחיוב. ההצעה התרחשה במקום הדייט הראשון שלהם לפני יותר מעשור בנמל תל אביב. עוזרי ביקש מרזון לעצום עיניים, הקריא לה שיר שכתב, שלף טבעת וביקש את ידה. אז קבלו את הזוג המאורס הטרי.

מיטל דה רזון ועידו עוזרי (צילום פרטי)
מיטל דה רזון ועידו עוזרי (צילום פרטי)