אחרי שקראתם כאן ב-TMI לראשונה על הזוג החדש בביצה ולאחר שיצאו במהלך סוף השבוע מהארון כשתועדו יחד בהופעה של איתי לוי, חשבנו שאייל גולן ודניאל גרינברג יפסיקו להסתיר את מערכת היחסים ביניהם, אבל נראה שטעינו. 

השניים מסתבר לא רק מבלים את הערבים יחד עם חברים משותפים או עורכים מפגשים עם בני המשפחה, אלא אף דואגים לאסתטיקה וטיפוח עור הפנים האחד של השנייה. רגע לפני הפרימיירה של העונה החדשה של "גולסטאר" שתערך הערב בכיכובו של המאמן החדש גולן, התייצב המסלסל הלאומי עם זוגתו הטרייה לטיפול פנים משותף אצל פולה בליק, מי שאחראית על זוהר של לא מעט ידועניות בביצה וכעת מסתמן שגם לזמר אחד.

אייל גולן, דניאל גרינברג ופולה בליק (צילום: אינסטגרם)
אייל גולן, דניאל גרינברג ופולה בליק (צילום: אינסטגרם)


גרינברג, בתמימות דעת החליטה לשתף את עוקביה באינסטגרם בבילוי הרומנטי שלה עם הבויפרנד החדש אבל לא תיארה לעצמה את גודל הטעות שעשתה. למרות שאחרי דקות ספורות החליטה למחוק את הסטורי, הטעות כבר נעשתה ושיירה של צלמים הגיעה למקום וחיכתה לזוג בכדי לתפוס אותם בסשן של תמונות משותפות. בתום הטיפול, גרינברג את גולן שהבינו שהצלמים מחכים להם בחוץ, החליטו להמשיך לשחק את המשחק ולהימלט מהמקום כל אחד בנפרד.

חלוץ. אייל גולן (צילומים: מתן צור)
חלוץ. אייל גולן (צילומים: מתן צור)

גולן היה הראשון לצאת אל עדר הצלמים שחיכו לו בחוץ, ומרוב בלבול שכח לרגע היכן חנה. אחרי שנכנס לאוטו וברח, היה זה תורה של גרינברג לצאת, מלווה בפולה שלרגע חשבה שהצלמים עזבו את המקום והניחו לה לנפשה. כשגילתה שהצלמים המסורים עדיין שם, לקחה את הטלפון הנייד ושיחקה את עצמה מדברת בטלפון.

העיקר החיוך
העיקר החיוך

תתקדם אני באה. דניאל גרינברג
תתקדם אני באה. דניאל גרינברג

בורחת
בורחת

מי החבר הטלפוני?
מי החבר הטלפוני?