הבוקר דווח במדורי הבידור כי הזוג עדן אמסלם ואביעד כץ שמככבים בימים אלה על המסך בעונה החדשה של "המירוץ למיליון" ומציגים זוגיות קצת אחרת, נמצאים על פי מקורבים במשבר זוגי קשה ואף התחילו טיפול זוגי בניסיון לתת הזדמנות נוספת לנישואים שלהם לפני פירוק התא המשפחתי. להזכירכם, השניים גם התוודו בתעודת הזהות שלהם בפרק הראשון של התוכנית, כי הם יסיימו את התוכנית או עם ילד נוסף או על מדרגות הרבנות. 

אבל למרות הכותרות על משבר ביחסים עדן בת ה-24 ואביעד בן ה- 37 משדרים עסקים כרגיל ואמש הם בילו צמודים ודביקים בבר הרודאו ברחובות אותו מנהל כץ בשותפות עם אייל גולן, כפי שדיווחנו לכם לראשונה. השניים ערכו אמש הקרנה לפרק השבועי של הריאליטי בהשתתפותם יחד עם חברים נוספים מהתוכנית ובתום ההקרנה פצחו המתמודדים בתחרות רכיבה על השור הזועם ובריקודים סוערים, כשכץ ואמסלם הגדילו ועשו כשעלו על הבר ורקדו צמודים ומחובקים. לא נראה כי השניים חווים משבר כלשהו, וגם אם כן, אתם יכולים להיות רגועים כי ככל הנראה הוא כבר מאחוריהם.

הכי צמודים שיש. עדן ואביעד (צילום: אינסטגרם)
הכי צמודים שיש. עדן ואביעד (צילום: אינסטגרם)


זהירות לא ליפול
זהירות לא ליפול

עדן ואביעד מסרו: "לכל זוג יש עליות ומורדות זה בסדר. אנחנו מאושרים והזוגיות שלנו חזקה מתמיד, אנחנו מאוד נהנים ממה שאנחנו רואים על המסך וצוחקים על זה בלי סוף. הוסיף לנו קצת פלפל לזוגיות. לצד התגובות השליליות יש מלא תגובות מדהימות ואנו מודים על ההתעניינות . אנחנו ביחד".

עדן ואביעד (צילום: שוקה כהן)
עדן ואביעד (צילום: שוקה כהן)