אם לא יהיו שינויים של הרגע האחרון, מסתמן כי ישראל לא תיקח השנה חלק בתחרות האירוויזיון, זאת בעקבות חילוקי דעות בין ה- EBU, תאגיד השידור האירופאי לבין תאגיד השידור "כאן", בטענה שהשיר שנבחר לייצג את ישראל מכיל מסרים פוליטיים. מצד ה-EBU דורשים לפסול את השיר ואילו ישראל ערערה על ההחלטה בטענה שלא מדובר במסרים פוליטיים ודרשה מהאירופאים לבחון מחדש את מילות השיר, אולם נדמה כי ההחלטה בעינה עומדת ואם לא יקרה מהלך דרסטי בימים הקרובים, ישראל לא תיקח חלק בתחרות השנה.

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

כזכור, השיר שאמור לייצג אותנו ונכתב על ידי קרן פלס, סתיו בגר ואבי אוחיון, נקרא "october rain", ואין באמת צורך להסביר מדוע נקרא כך ומה הוא מספר. בפרסום של העיתונאי ערן סויסה נחשפו חלקים ממילות השיר שנכתב באנגלית, וביניהן בתרגום חופשי: "כולם ילדים טובים אחד אחד", "שעות על שעות ופרחים, החיים הם לא משחק לפחדנים" ו-"לא נשאר אויר לנשום, אין מקום, אין אותי מיום ליום". 

לקחה חלק בכתיבת השיר. קרן פלס (צילום: שוקה כהן)
לקחה חלק בכתיבת השיר. קרן פלס (צילום: שוקה כהן)

כזכור, מהרגע שנבחרה עדן גולן לייצג את ישראל בתחרות המוזיקה הבינלאומית, כשניצחה את יתר המתמודדים ב"כוכב הבא לאירוויזיון", חטפה הזמרת אש ברשתות החברתיות. לאחר זכייתה של גולן, עלתה ההכרזה לעמוד הרשמי של האירוויזיון, שם קיבלה תגובות נאצה ודרישה שישראל לא תיקח חלק בתחרות השנה.

מתאגיד השידור "כאן", לא נמסרה תגובה עד פרסום הידיעה.

הלוק הראשון של עדן גולן בגמר ״הכוכב הבא״ (צילום: אינסטגרם)
הלוק הראשון של עדן גולן בגמר ״הכוכב הבא״ (צילום: אינסטגרם)