- מי שרווה נחת לאחרונה היא אודליה כרמון. הסדרה ״אלף״, שנכתבה על ידיה בהשראת פרשת משה קצב וא׳ מבית הנשיא, נבחרה לסדרה הנצפית ביותר בטקס פרסי הטלוויזיה, והיא מועמדת לשיא של 12 פרסים בשלל קטגוריות.

כרמון, מעז יצא מתוק?
“אני מרגישה סיפוק מיוחד שנושא כה טעון, שחששנו שירתיע וידחה, זוכה לתהודה ולהכרה כזו. ברמה האישית מדובר בהפיכת משבר קשה והרסני להזדמנות לצמיחה ויצירה של מסר שהיום, לצערי, עדיין רלוונטי מתמיד".

אודליה כרמון (צילום: רותי עדי)
אודליה כרמון (צילום: רותי עדי)

> הרופא של המדינה, ד"ר מיכאל ויינפאס, עזב בשנה שעברה את הלשכה המיתולוגית בר"ג למגדלי בסר היוקרתיים, אבל לא לאורך זמן. אחרי טענות שלו על רעש בלתי פוסק מצד אולם אירועים שפעל מתחת לחלונו, הוא החליט לעשות אחורה פנה וחזר ללשכה השקטה והטובה, כי אין כמו בבית.

ד"ר ויינפאס, חוזרים למקום הישן והטוב?
“עיריית בני ברק צריכה להחליט אם מתחם בסר הוא מתחם עסקי או אזור תעשייה. כרגע זה ערבוב לא ברור. על אף ההשקעה הרבה בשיפוץ משרד, מטרד הרעש מצד אולמות אירועים פתוחים שם לא מאפשר קיום עבודה מהמקום כבר מהשעות המוקדמות של הערב. מיטב אנשי האקוסטיקה היו חסרי אונים. ריכזתי מחדש את מגוון פעילויותיי בתחום הסוכרת, ההשמנה, האסתטיקה והיועצים לחברות חזרה ללשכה הישנה בר"ג״.

מעיריית בני ברק נמסר: ״מתחם ה־bbc הינו מתחם עסקי תוסס ודינמי ונחשב לאחד ממתחמי העסקים הצומחים בישראל. בשל המאפיינים האזוריים, מתנהל רובע העסקים בעירוב שימושים, כאשר לצד פעילות המסחר ממוקמים באזור גם אולמות שמחה מתוך תפיסה מקצועית של שמירה על רובע עסקים פעיל גם בשעות הערב, מה שמקנה לאזור יציבות וביטחון, לצד תנופה כלכלית לבתי העסק באזור גם בשעות אלו. הדינמיקה של רובע עסקים שאיננו רובע רפאים בשעות הלילה חיוני לעיר ומשמעותי ביותר לתושבי השכונות הסמוכות. שילוב הנתונים עם צפיפות הדיור בעיר, שהינה מהגבוהות בישראל, הכתיבו מציאות שבה רובע העסקים הינו אקסקלוסיבי ומזוהה עם משרדי הייטק, רפואה ונדל"ן לצד מתחמי אירועים בלבד במקום מתחמי תעשייה״.