אחרי שדני קושמרו, מגיש המהדורה המרכזית של "חדשות 12" זכה בפרס כד החלב, מגיע תורה של הקולגה באולפן, יונית לוי. המגישה המובילה של מהדורת החדשות 12, תקבל בסוף החודש פרס על סיקור אובייקטיבי במזרח התיכון. הפרס יינתן ללוי בכינוס חבר הנאמנים של אוניברסיטת בן-גוריון בנגב, שניתן לרוב לכתבים ועיתונאים זרים המסקרים את המזרח התיכון. אולם השנה, באופן חריג, לוי תקבל את הפרס .

יונית לוי (צילום: צילום מסך מתוך ''החדשות'')
יונית לוי (צילום: צילום מסך מתוך ''החדשות'')

כך נמסר מטעמם: "פרס זה, ניתן עבור פעילותה העיתונאית המייצגת יושר מקצועי וייצוג האמת ללא מורא, כפי שבאו לידי ביטוי בהגשתה את המהדורה המרכזית". הפרס המוענק, ניתן ע"ש רוברט סנט ג'ון, כתב חוץ אמריקאי, סופר ומרצה, שסיקר את המזרח התיכון כבר משנת 1948 עם המלחמה לעצמאותה של ישראל.

יונית לוי (צילום: צילום מסך: קשת 12)
יונית לוי (צילום: צילום מסך: קשת 12)

בין זוכי הפרס בעבר: ג'רולד קסל - לשעבר ראש דסק CNN ו עורך JPost, מרווין קאלב - כתב חדשות CBS ו- NBC News, איתן ברונר- ראש דסק בישראל וסגן עורך בעיתון הניו - יורק טיימס, צבי יחזקאלי - כתב לענייני ערבים בערוץ 10, ג'ונתן פרזיגר - סוכנות הידיעות בלומברג, יוסף פדרמן - יו"ר התא הבינ"ל של כתבי החוץ בישראל ועורך ראשי בסוכנות AP, ופרנקלין פור - לשעבר העורך הראשי של The New Republic.

דני קושמרו (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
דני קושמרו (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)