הזמר עידן עמדי ממשיך בעשייה שלו ומראה לכולנו את היכולות המדהימות של מי שלא מוותר לעצמו. לראשונה מאז הפציעה הקשה בלחימה בעזה ובמהלך השיקום הממושך, נחשף כי הזמר עובד על אלבום חדש. מי שאחראי על החשיפה הזו הוא המנהל של עמדי, מתן זמיר, שהעלה סטורי לאינסטגרם עם תמונה בה ֹשל רשימת שירים עם הכותרת ״אלבום 6״. 

רשימת השירים כללה בתוכה שמות כמו: ״אלפא ואומגה״, ״שום דבר אחר״, ״להתראות״, ״לך״, ״בלי לבחור״, ״חמש צולבות ושני רימונים״ ועוד. הרשימה המלאה כוללת 9 שירים סך הכל ועוד לא ידוע אם מדובר בשירים שיהיו באלבום באופן סופי או לא. 

עידן עמדי עובד על אלבום חדש  (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
עידן עמדי עובד על אלבום חדש (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

זה הסימן הראשון בכל התקופה האחרונה שניתן ממש להצביע על כך שעמדי עתיד להוציא מוזיקה חדשה. כזכור, במסיבת העיתונאים שהזמר קיים אחרי הפציעה הקשה שלו בעזה, הוא סיפר והבטיח כי יחזור לשחק ולשיר. אנחנו שמחים לראות שהם עומד בהחלטה שלו.

מי שלא חי על הפלנטה הזו בחצי השנה האחרונה, אז להזכירכם הזמר עמדי נפצע חמורות ועובר כעת תהליך שיקומי ארוך שלבסופו יחזור לככב על הבמות. כשעמדי הובהל לבית החולים תל השומר הוא היה מורדם ומונשם וסבל מרסיסים בחלקי גופו. הדיווחים על הפציעה שלו יצאו מגבולות המדינה והגיעו גם לתקשורת הזרה, שסיקרה את פציעתו של שחקן ״פאודה״.