משנה לשנה תוכניות הראליטי חוזרות על עצמן - עוד עונה חדשה של "הישרדות", שוב "האח הגדול" וניסיון נוסף למצוא את "הכוכב הבא". ועדיין בכל פעם מחדש הליהוק לכל אחת מהתוכניות מצליח ללכוד כמה דמויות חדשות ומעניינות שכובשות את לב הצופים ומצליחות להתברג אל מדורי הרכילות. מבין אלו שכיכבו בכותרות בשנה החולפת, ישנם כאלה שהצליחו לבלוט מעל כולם. אלו שהצליחו "לצאת מהמסך" ולהיכנס לכל בית בישראל. 

אז האם זו תהיה ג'קי אזולאי, שאמנם הגיעה ל"הישרדות" כיוצאת ראליטי אחר, אך הצליחה לבלוט מעל כולם? או שאולי טליה עובדיה, הזוכה הטרייה של "האח הגדול" 12 שנכנסה כמעט לכל לב בישראל. ייתכן ומדובר במתמודד "הכוכב הבא" אליאב זוהר, שכבר הגיע לכל תחנות הרדיו עם השיר שלו "מיכל", או שמא בכלל מדובר דיאן שוורץ, דיירת העונה האחרונה של "האח הגדול" שהצליחה לעורר סערה ברשתות החברתיות והפכה לאחד הדמויות המדוברות ביותר של השנה. 

ואיך אפשר שלא להזכיר את הזוג המדובר, ליאור אורן וקטיה אברבוך, שהכירו לעיני המצלמות של "חתונמי", התאהבו ואפילו נישאו זה לזו בחתונה נוספת ששודרה בלייב בקשת 12. ואולי מדובר בזוכה הראליטי החדש של השנה, "המסעדה הבאה",  עידן בושארי המכונה פומפי? אולי כדאי שתחליטו בעצמכם: