בתחילת השבוע, דיווחה הכתבת מירב סבר מ"ישראל היום" כי עשרות תלונות על הטרדת מינית לכאורה הגיעו לידיה נגד השדכן החרדי יעקב אהרוניאן שמופיע בדוקו ריאליטי האהבה החדש של רשת 13 "ווארט" המיועד למגזר החרדי. לפי התלונות, השדכן דיבר לכאורה בבוטות ובאופן פוגעני לבחורות וחילק ציונים על מראה גופן. באחת העדויות שהובאו בפרסום של סבר, נטען כי השדכן ניסה לכאורה לנשק את אחת הנשים בכוח ולגעת בה באופן בלתי ראוי לאחר שהזמין אותה "להמשך ריאיון". 

בעקבות הדיווחים והפרסומים ברשת, ולאחר הדיווחים הקשים נגדו, רשת בחנו בימים האחרונים את הטענות והיום (שלישי), שעות ספורות לאחר בכורת הדוקו-ריאליטי המדובר, ורגעים לפני עליית השידור, החליטו לערוך מחדש את הדוקו ולצמצם משמעותית וככל שניתן את תפקידו של יעקב אהרוניאן.

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎רשת 13‎‏ (@‏‎reshettv‎‏)‎‏

מטעם רשת 13 נמסר היום כי "יום לפני ערב ההשקה פורסמו טענות ראשונות על התנהגות לא נאותה מצדו של אחד משמונת השדכנים המופיעים בפרקי התוכנית. לאור הטענות, רשת החליטה לצמצם משמעותית וככל שניתן את תפקידו בתוכנית. 'ווארט' היא תכנית חשובה שמביאה לצופי 13 הצצה לעולם אחר מתוך כוונה לקרב ולהראות שעם כל השוני שקיים בין המגזרים יש גם הרבה דומה. אנחנו ברשת מאמינים בכבוד הדדי גם בין מגזר למגזר וגם בין אדם לאדם". 

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎רשת 13‎‏ (@‏‎reshettv‎‏)‎‏