מושיק גלאמין, התייחס לדבריה של ניצה אור, אם החטוף אבינתן אור, בתכניתם של אברי ושרקי, ולתגובות הקשות שאמירותיה גררו, ובעקבותיהם, העביר גלאמין ביקורת נוקבת נגד התקשורת וטען לדיקטטורה.

אבינתן אור (צילום: באדיבות מטה המשפחות)
אבינתן אור (צילום: באדיבות מטה המשפחות)

"אנשים מופתעים מזה שאנחנו בדיקטטורה ואין דמוקרטיה, זה התחיל מזמן", אמר גלאמין בסרטון ששיתף הבוקר. "ערוצי הטלוויזיה הם דיקטטורה בעצמם, ערוץ 12 הוא בדיוק כמו ערוץ 14, לכל אחד יש עמדות שונות, לכל אחד יש בעלי הון אחרים, ולכן התכנים שונים וקיצוניים, זה מפלג לפה וזה מפלג לשם, הם בדיוק אותו דבר ושניהם לא משרתים אותנו האזרח הקטן ולא אומרים לנו את האמת" אמר גלאמין את דעתו.

עוד הוסיף וכתב: "הנה משהו שאף אחד לא יעז להגיד לכם. ערוצי התקשורת/תישקורת מפלגים אותנו. ויש לי בנק של סיפורים מזעזעים על מקרים שקרו ועדיין קורים. חלקם לי באופן אישי. דרך אגב גם עמודי 'בידור' כאן באינסטגרם מונעים פוליטית ויוצרים פילוג. כל אחד לכיוון שנוח לו ומסדר לו את הארנק. כבר מחקו לי לא מעט תגובות בכל מיני עמודים ואפילו חסמו אותי כשהיה להם לא נוח לשמוע".

לסיום, טען גלאמין: "מאכילים אותנו שקרים בלי סוף ומייצרים פה מציאות רעה עוד יותר מהמציאות הרעה בין כה וכה. רוצים אחדות? סגרו את ערוצי החדשות. תפסיקו לעקוב אחרי תוכן מפלג".

מושיק גלאמין (צילום: אור גפן)
מושיק גלאמין (צילום: אור גפן)