בשבוע שעבר דיווחנו לכם כי הזמרת מירי מסיקה הוזמנה להופיע בחגיגות יום העצמאות בטירת הכרמל במסגרת מופעי העיר, אלא שרובם המוחלט של התושבים, תומכים בממשלה ומשתייכים לצד הימני של המפה הפוליטית, יצאו במחאה נגד הופעתה של הזמרת הגדולה. זאת, לאחר שמסיקה כזכור עמדה בשבועות האחרונים על במות ההפגנות נגד הממשלה וההפיכה המשפטית.מירי מסיקה על המפגש עם מארגני המחאה נגדה (צילום: אינסטגרם)

אתמול נפגשה הזמרת עם תושבי הערים שהרימו מחאה נגד הופעתה בחגיגות יום העצמאות, לאור דעותיה הפוליטיות ולאחר שהתבטאה נגד הממשלה. ״נפגשתי עם אנשים מטירת הכרמל מוצקין ונהריה, אנשים שהושטתי להם יד, אמרתי להם בואו נדבר״, שיתפה הזמרת את עוקביה.

״אני לא רוצה פייסבוק או להסתכל על התגובות כי התגובות ככ אלימות ומפחידות, ואני רוצה להאמין שזה לא אתם. והם אמרו לי זה לא אנחנו, את מושיטה לנו יד, אנחנו ניתן לך עשרים ידיים. ודיברנו והתווכחנו, והתחבקנו וזה היה מרגש. ידעתי את זה ובגלל זה גם הלכתי, הלכתי בלי תקשורת ובלי מאבטחים למרות שזה נראה מאוד מאיים. אבל האנשים עצמם הם טובים. הם זהב. אנשים אמרו לי אל תלכי מירי אין עם מי לדבר, ואלימות ואני התעקשתי ללכת כי אני יודעת שיש עם מי לדבר. כל הדבר הזה זה שניים שלושה אנשים, הם אנשים טובים שהקשיבו לי, והקשבתי להם ולכאב שלהם. זה לא חוכמה להתבצר רק עם אנשים שחשובים כמוך״.

מירי מסיקה ואלון מארגן המחאה נגדה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
מירי מסיקה ואלון מארגן המחאה נגדה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

לבסוף שיתפה תמונה שלה מחובקת עם אלון מארגן המחאה נגד הזמרת וכתבה: ״זה אלון, אדם מיוחד שארגן את המחאה נגדי. ואז פתח בפניי את ביתו ואת ליבו. אנחנו עדיין לא מסכימים על כלום כמעט, מלבד העובדה שאנחנו אחים.  הקריאה לאיחוד לבבות, במיוחד לפני יום הזיכרון, ויום העצמאות, זו הבקשה שלו. ושל כל מי שנכח בחדר, ממני״.