נועה קירל היא כנראה השם הכי מדובר ומחופש בשבועיים האחרונים בכל כלי תקשורת אפשרי. ככה זה כשאת נותנת הופעה פנומנלית מול 200 מיליון צופים ומגיעה למקום השלישי והמכובד בגמר האירוויזיון (וגם בלי קשר, את נועה קירל, זה ככל הנראה מספיק כדי שידברו עליך בלי הפסקה). והנה רגע לאחר שחזרה מחופשה קצרצרה ביוון עם חברות טובות אחרי התקופה האינטנסיבית בחייה, קירל סימנה היום וי על יעד נוסף ומפתיע במיוחד. 

הכוכבת אולי הכי גדולה במדינה, הגיעה היום ביחד עם הוריה אמיר ואילנה, אחיה ניב והמנהל הצמוד רוברטו בן שושן, לפגישה אישית עם לא אחר מאשר ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה, לשיחה על החוויה המיוחדת שעברה והתחושות עכשיו כשהכל נגמר. 

נועה קירל והצוות שלה עם הזוג נתניהו (צילום: עמוס בן גרשום /לע''מ)
נועה קירל והצוות שלה עם הזוג נתניהו (צילום: עמוס בן גרשום /לע''מ)

במהלך השיחה המרגשת, סיפרה קירל לזוג נתניהו על תחושת השליחות איתה הסתובבה במהלך השבועיים האחרונים כשאמרה: "הרגשתי שיש לי חלק שמדביק את כל המשלחת ביחד. אז אני תמיד צריכה לשדר אנרגיות טובות וביטחון. גם אחרי ימים מאוד ארוכים של חזרות, היה לי חשוב להרים את המורל ולהיות תמיד עם חיוך על הפנים". עוד הוסיפה, שהרגישה צורך אמיתי לייצג את המדינה מול כל העולם: לא האמנתי שאני, נועה הקטנה מרעננה הולכת לצעוד עם דגל ישראל מול 200 מיליון צופים".

נועה קירל עם ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה (צילום: עמוס בן גרשום /לע''מ)
נועה קירל עם ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה (צילום: עמוס בן גרשום /לע''מ)

ראש הממשלה דאג להתבדח עם הכוכבת על המשפט המפורסם מהשיר שלה כשאמר לה: "תני לי להגיד לך משהו, you don’t wanna see me dance. Defenitily". רעייתו הפתיעה את כולם כשסיפרה שהשניים נשארו ערים עד השעות הקטנות של הלילה לצפות בתוצאות ולעודד אותה מרחוק ודאגה להחמיא לה על כושר השיא בו היא נמצאת כעת.

אולם, לא הכל נוצץ בחוויה הזוהרת ונועה סיפרה לזוג נתניהו שלעבור חוויה אינטנסיבית כל כך ובסופה לחזור הביתה יוצר סוג של דאון. TMI סומכים על נועה ועל הלו"ז הלא הגיוני בעליל שלה, שהיא תדע להתאושש מכל נפילת מתח כזו או אחרת, כי בסופו של דבר מדובר בחתיכת יוניקורן. 

נועה קירל עם ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה (צילום: איתי בית-און /לע"מ, סאונד: בן פרץ /לע"מ)