אחרי שנתיים של מערכת יחסים פוטוגנית, שהייתה נראית מהצד יציבה וחזקה, הכוכב מייקל לואיס ובת זוגו הדוגמנית מרי פרגלין החליטו להפריד כוחות. כזכור, השניים התמודדו בתקופה האחרונה עם המשבר האישי של לואיס, אחרי שנפל מגובה 15 מטר בתאונה במסגרת צילומים באי סיישל. כעת, ימים ספורים אחרי הפרידה הכואבת, פרגלין הרווקה הטרייה החליטה להתייחס לתגובות.

רבים פנו אל השניים אחרי הפרידה והתעניינו - איך זה הגיוני שהם נפרדו, כשמבחוץ הכל היה נראה נוצץ? בהתאם לכך, פרגלין שיתפה סטורי בסוף השבוע האחרון בו הסבירה: "ראיתי המון תגובות על הפרידה שלנו, 'אם זה היה כזה ורוד וטוב אז למה להיפרד?' בא לי לדייק, בעיקר בשביל עצמי, אבל גם בשביל מי שקורא/ת או כותב/ת את התגובות האלה, ויש לו/ה רושם מוטעה על דברים שרואים ברשתות החברתיות".

מרי פרגלין על הזוגיות שנגמרה עם מייקל לואיס (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
מרי פרגלין על הזוגיות שנגמרה עם מייקל לואיס (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

בהמשך כתבה: "מדובר באשליה. הרי כולנו בוחרים להעלות לרוב (אם לא תמיד) את הדברים הטובים בחיינו. בהחלט החיים שלי טובים והאינסטגרם שלי נראה טוב - חופשות בחו"ל, מסעדות טובות, מסיבות וחברים, פעילויות שונות שהן לא ב'נורמה' של בני אדם 'רגילים' וגורמות לאנשים להתבלבל ולחשוב שמזה מורכבים החיים שלי/ של אנשים אחרים שהם רואיים שחיים בדרך חיים מסוימת, כביכול 'מושלמת'. אני דוגלת בלהראות מגוון של דברים ולהראות את האמת שלי, זה לא רלוונטי לכולם וזה לא צריך להיות, כי זו האמת שלי". 

לבסוף סיכמה: "יש בחיים שלי הכל מהכל - שמחה, עצב, כעס, קנאה, בלבול, אגו, וזה מה שהופך אותי לבן אדם בדיוק כמוכם/ן. אל תשפטו בן אדם לפני העטיפה שלו ומה שאתם רואים כלפי חוץ. זה שאתם/ן רואים/ות שזוגיות נראית טוב על המסך, זה מה שמאפשרים לכם לראות. הדברים האמיתיים והאינטימיים שקורים בין בני/בנות זוג ידועים רק להם/ן". 

מייקל לואיס, מרי פרגלין (צילום: אור גפן)
מייקל לואיס, מרי פרגלין (צילום: אור גפן)