בשנים האחרונות מיכל רנד ניהלה מלחמה מתוקשרת מול אב שבעת ילדיה והגרוש שולי רנד, ונגד אשתו הטרייה צופית גרנט. אלא שאמש, צאת יום שבת, תפנית בעלילה - רנד יוצאת עם מסרים מפייסים ומפרגנים למי שהיה עד לא מזמן האויב המושבע שלה.

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

מיכל שיתפה סרטון מפתיע בו אמרה: "אנחנו חוזרים עכשיו מנופש, תודה רבה לקדוש ברוך הוא, ותודה רבה לאבא, שמימן לנו את זה בשיא הכיף, שוב הצלת את העסק". כמו כן, היישר מהחופשה עלתה רנד לשידור חי באינסטגרם ואמרה: "אני רוצה לספר ולדבר בקצרה שוואלה, שולינקה יצא מלך, באמת. בארבעת החודשים האחרונים ממש עוזר בצורה יוצאת דופן". 

בהמשך פירטה: קודם כל הוא עומד בהתחייבות שלו לדיאטה של נחמן (אחד מילדיהם המשותפים), שזה נס בפני עצמו וזה ראוי להמון הערכה. זו הוצאה של 4,000 שקל בחודש, ונחמן ברוך השם ירד 44 קילו ואנחנו, מה שנקרא, בדרך לשם. וזה לא יכול היה לקרות אלמלא שולי היה מתגייס לדבר הזה".

שולי ומיכל רנד (צילום: לם וליץ)
שולי ומיכל רנד (צילום: לם וליץ)

עוד הוסיפה: "מי מכם שעוקב אחריי הרבה זמן יכול רק להסתכל על שנה שעברה שהיה מקרה הפוך לגמרי שהנשמה יצאה, והיה סיוט. אז הוא שקל 210 קילו היום הוא שוקל 166. וברוך השם, גם את הנופש הזה שולי באדיבותו הרבה שילם, בלי להוציא את הנשמה. כל הכבוד שולי, באמת. אני יודעת שאתה לא אוהב שאני מפרטת הכל, אז אני לא אפרט הכל, אני רק אומרת תודה וראוי שהחברות שלי ידעו שוואלה, הבאת אותה בשיפור ניכר, שאתה מתראה עם נחמן, שאתה משתדל מאוד עם הילדים, שאתה לא קטנוני איתי בכסף בכלל. אני מקווה שלא אצטרך להוציא פוסט בעוד שבוע ולהגיד שחזרת לסורך. בבקשה, אל תיתן לי לעשות את זה כי תמיד כשאני מחמיאה בסוף יוצא הפוך. אז לא, אפשר לשנות את הריטואל הזה, אפשר לפרגן לך".

רנד גם פנתה לגרוש באופן אישי והצהירה: "כששאלתי אותו אם הנופש זה במקום המזונות, הוא ענה 'מה פתאום! חס ושלום!'. זה כל כך שימח אותי. אי אפשר לתאר כמה זה שימח אותי שאני לא צריכה להילחם. פשוט חלק וטוב. אני רוצה להודות לך על כל השינוי שקורה, על ההבנה, על הרצון שלך לממש ביד רחבה. זהו, שולינקה חביבי. זה השולי שאני מכירה, שהכרתי. מזמן מזמן. כשהכרנו. אני שמחה מאוד שאתה מתחיל לחזור לעצמך. ושבעזרת השם יהיה לך קשר טוב עם הילדים שלך. אנחנו מאוד שמחים שאתה לארג'".

שולי רנד  (צילום: יעקב נחומי)
שולי רנד (צילום: יעקב נחומי)