כפי שאנחנו מכירים את מעיין אדם היא שוב מעוררת פרובוקציות והפעם - הניקה את בתה התינוקת במהלך צילומי הריאליטי "המטבח המנצח VIP" ששודרו אמש (ראשון). כבר בתוכנית אדם חטפה ביקורת נוקבת מחלק מהמשתתפים, ובעיקר מהשופטת רותי ברודו, שהסבירה עד כמה זה לא נעים לה לראות פטמה של אישה חשופה.

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

מעיין אדם בוחרת להניק את ביתה בשולחן. (צילום :קשת 12)

מעיין אדם הגיבה אחרי שידור הפרק וכתבה: "מי שלא טוב לו בעיה שלו", אלא שהבוקר גם המגיש טל ברמן לא חסך ביקורת נוקבת נגד אדם בתוכנית הרדיו שלו "בוקר חדש" באקו 99, אותה הוא מגיש לצד תם אהרון ואביה פרחי. ברמן לא ביקר את האקט של ההנקה אלא את הבחירה של אדם להשתמש בבתה כאביזר למנף את עצמה.

"זה ברור שזה לא כמו פעם, בסוף יש שד שנחלץ במרחב הציבורי. נכון שזה לא בהקשר מיני, ואני בעד לגמרי, אבל מעיין אדם אמרה חיכיתי לזה הרבה זמן, הסאב טקסט שהיה שם זה בא לי להראות את זה. אם יש משהו יותר נורא, זה להשתמש בילדים בתור אביזר, להשתמש בתינוק שלה כאביזר בכדי למנף את עצמה, אותי זה מעצבן".

עוד הוסיף: "אם באמת התינוקת רצתה לאכול היא הייתה צריכה להגיד שנייה רגע, אני רוצה לעצור את הצילומים, הולכת הצידה ומניקה חוזרת וממשיכה. לעשות את זה כאילו זה הכי טבעי בעולם שבאמצע צילומי תוכנית היא חייבת לעשות את זה. זה להשתמש בתינוק לטובת קידום המותג שנקרא מעיין אדם. אי אפשר להיתמם זה עדיין דבר, ואני לחלוטין בעד אבל יש דרכים לעשות את זה ולא כאילו הנה אני מראה לכם. ראיתי אלף פעמים נשים מניקות, זה לא אישיו. וכמובן זאת תוכנית טלוויזיה וזה בתיאום מראש עם העורך, זה ברור שזה היה מהלך מוכן, זה לא במקרה".