הבוקר (שני) פרסמנו כאן ב-TMI ראיון בלעדי של כוכב "האח הגדול" שניר בורגיל, ימים ספורים אחרי הגמר המיוחל. בראיון ביקר בורגיל בין היתר את אורי נגר, לאחר שלטענתו ניסה להתחיל עם זוגתו שי עופרי בזמן שהותו בבית הכי מדובר במדינה. כחלק מדבריו נגד נגר הוא אמר: "אלה היו המחשבות והדעות שלי ואני עדיין חושב שזה מה שהוא עשה, אין מה לברוח מזה. אבל תמיד אמרתי לו מה אני חושב על כל הדרך המאוד מלוכלכת שלו".

שי עופרי, שניר בורגיל, האח הגדול (צילום: צילום מסך רשת 13)
שי עופרי, שניר בורגיל, האח הגדול (צילום: צילום מסך רשת 13)

עוד הוסיף בורגיל והטיח: "הוא עשה את זה בצורה הכי נבזית שאפשר, הוא התייפייף. הוא הדייר שיצטייר לעד כפלרטטן שלא מכבד את עצמו ואת האחרים, אבל זאת הדרך שלו וזה הוא. עשיתי איתו שיחה ואמרתי לו כל מה שאני חושב עליו, לא יכולתי להמשיך לשמור בבטן", וואף ציין כי לא ישמור על קשרי חברות עם נגר. 

אורי נגר (צילום: אריאל סאנין)
אורי נגר (צילום: אריאל סאנין)

אורי נגר קרא את הדברים הנוקבים של בורגיל  וכעת הוא מגיב לTMI: "התוכנית הזאת מוציאה הרבה חרא מהפה של אנשים, יש אנשים שמבינים שזה משחק וכשהוא נגמר אז נגמר, ויש אנשים שעדיין ממשיכים, המצפון שלי נקי, במיוחד מולו. זה שלו לגמרי, זה רחוק ממני".

עוד הוסיף ומסר: "לאנשים יש זיכרון קצר, עוד לפני האח הוא קיבל ממני פרנסה באהבה גדולה וכשחצי מדינה לכלכלה על הפה שלו, המשפחה שלי עלו לרשת והגנו עליו, אחי גם נסע לצעוק לו בבית האח. אל תירק לבאר ששתית ממנה".