מאז נודע שאחיינו האהוב של גיא זוארץ, עילי ז"ל, נרצח בטבח במסיבה ברעים, מרבים המנחה ואשתו, השחקנית יעל בר זוהר לשתף בתחושותיהם הקשות כשהם עוברים את אחת התקופות הנוראיות בחייהם. כבר כשנודע על הרצח האיום, ספד לו זוארץ ברשתות כשכתב: "כואב, כואב, כמה כואב כמו איבר שנכרת בגוף. אי אפשר להבין את החור השחור שנפלנו אליו. עילי שלי כמה אני אוהב אותך ילד יפה, מוכשר, מאיר, שמח, רגיש, רק בן 27 אלוהים".

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Guy Zu-Aretz‎‏ (@‏‎guyzu_aretz‎‏)‎‏

מאז אותו רגע נוראי, משתדלים השניים לשמור על אופטימיות ככל הניתן. בשבוע שעבר נסעו זוארץ ובר זוהר לבסיס בדרום הארץ לשמח חיילים ולקבל איתם את השבת (ועל הדרך גם שלחו נקמה קטנה למחבלי החמאס) ואילו לפני כן נסע זוארץ לשמח את מפוני הדרום שהגיעו להתארח בבית מלון בתל אביב.

אולם, למרות כל זה, היום (חמישי), אנחנו מקבלים תזכורת כואבת למציאות, כשהזוג היפה משתף על חגיגות יום ההולדת 16 לבנם הבכור יהלי, בשמחה שהיתה מהולה גם בעצב רב. "אתמול יהלי היה בן 16. אבל.. איך אפשר באמת לשמוח כשאתה חושב על כל הילדים החטופים בעזה? שהיו אמורים לחגוג בבית שלהם עם המשפחה.. מה איתם? הם בסדר ? הם בחיים ? והמחשבות על אלה שכבר לא יחגגו יותר לעולם.. על ההורים שמתים מדאגה על הילדים החטופים . הילדים שנשארו בלי הורים , בלי משפחות ? ועל ההורים והילדים שנרצחו. ועל החיילים שלנו..", כתבה בר זוהר בפוסט מרגש שהעלתה. 

הכוכבת לא שכחה את אחיינו של בעלה וסגרה את הפוסט המרגש כך: "ועילי שלנו שנרצח וכבר לא יחגוג יותר לעולם. פתאום תמונה של הורה מחבק ילד כבר לא תמימה אלא קורעת את הלב עבור אלה שכבר לא יוכלו לחבק. הלב שבור".