אתמול (שני) דיווחנו לכם כי נחשפה התכתבות בין השחקנית הערבייה המככבת בעונה הראשונה של "פאודה" מונא חוא לבת כיתתה בבית ספר למשחק, במהלכה הכחישה השחקנית את אירועי השבעה באוקטובר, וטענה כי חמאס "לא אנסו ולא ערפו". אחרי חשיפת הדברים המזעזעים שלה, יצאה מונא בהברה וכתבה שדברים יצאו מהקשרם.

אלא שהזמרת מאיה בוסקילה מסרבת לקבל את הבהרתה, וכותבת: "אני קוראת את ההודעות גברת מונא ולא מבינה מה יצא מהקשרו? יותר ברור מזה, אין. "פאודה" נתנו לך הזדמנות חיים ואת ירקת לעם הישראלי בפרצוף. ואם את חושבת שאין הוכחות לעריפת ראשים ולאונס אשמח לשלוח לך סרטונים שבגללם אני צריכה כדורי הרגעה כבר שבועיים וחצי וטיפולי הילינג".

מונא חוא (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
מונא חוא (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

עוד כתבה בוסקילה והוסיפה: "אני מאוד מקווה שלא ישכחו לך את זה, כי אין לנו סבלנות למחבלים, אנטישמיות ולתומכי חמאס, אפס סבלנות". כמו כן, התייחסה לטענות של מונא שחיי הערבים בישראל הפכו להפקר וכתבה: "חייכם הפכו להפקר? אותנו הפתיעו בשש וחצי בבוקר, אותנו. לנו רצחו 1400 איש וחטפו 239 חפים מפשע, לנו אנסו בנות תמימות וערפו ראשים של תינוקות, מי את????". הזמרת גם דרשה מהשחקנית הערבייה שתעלה פוסט גינוי לחמאס: "תעלי פוסט שאת נגד חמאס ושהוא ארגון טרור רצחני שערף ראשים ואנס את בנותיו, בואי נראה אותך".

מאיה בוסקילה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
מאיה בוסקילה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)