גיא זוארץ מדבר בפתיחות יחסית על מותו הטראגי של אחיינו עילי ז"ל שנרצח בטבח ברעים ולצדו כל הזמן הזה, נמצאת אשתו יעל בר זוהר שתומכת כמה שאפשר. היום (שלישי), גם היא החליטה שהיא מוכנה להתראיין בנוגע לנושא הכאוב והתיישבה על הכיסא בתכניתו של ניב רסקין ב-"קשת 12".

יעל בר זוהר נשברת בריאיון אצל ניב רסקין (צילום: באדיבות קשת 12)

רסקין פנה אל המנחה והשחקנית ושאל אותה איך היא וגיא בימים אלו. בר זוהר, שלא הצליחה לעצור את הדמעות, הגיבה בקול רועד: "זה קשה מאוד, היה לי ברור שאני אדבר על זה, זה פשוט ישר מציף אז אני מתנצלת. עילי הוא הבן של אחות של גיא. הוא האחיין שלנו. כשהייתי מדברת עליו ואומרת 'האחיין של גיא', אז הוא היה ישר אומר - לי מה זה האחיין של גיא? אנחנו לא משפחה, אני לא אחיין שלך? מבחינתי הוא ממש הדם שלי, אני זוכרת אותו ילד הכי מתוק בעולם, מקסים. הוא גדל להיות גבר, הוא נקטף כשהוא בן 27. הוא נסע למסיבה, בכלל לא ידענו את זה האמת, וגילינו ברגע שאיבדנו איתו קשר. בהתחלה קיווינו שאולי הוא מסתתר. הוא לא סיפר ובדרך כלל הוא גם לא הולך למסיבות כאלה. אני קיבלתי טלפון , הוא היה עם עוד שני חברים באוטו והאמא של החבר התקשרה לשאול האם עדי, אחות של גיא דיברה עם עילי כי נותק הקשר. היא דיברה איתם פעמיים ובכלל לא היינו בארץ ולא הבנו את גודל האירוע. ואז כמובן צללנו לתוך הטירוף הזה וחיפשנו אותם".

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Guy Zu-Aretz‎‏ (@‏‎guyzu_aretz‎‏)‎‏

רסקין המשיך ושאל אותה האם ידוע להם מה קרה לעילי ברגעיו האחרונים, ובר זוהר סיפרה את הפרטים הידועים למשפחה: "הם רק הגיעו, הם יצאו בארבע וחצי בבוקר מהבית, הם הגיעו לשם בערך בשש, רק התיישבו וכבר התחילו הטילים. זה שטח פתוח ואין שם אזעקות, פשוט ראו טילים ולא ידעו שיש מחבלים ורוצחים בדרך. הם ישר נכנסו לאוטו ונסעו והיו כנראה בין המכוניות הראשונות שהמחבלים רצחו אותם. ויש להם חברים שהיו כמה מכוניות מאחוריהם שהצליחו בדרך נס לעשות יוטרן ולחמוק, ככה הם סיפרו לנו את הרגעים האחרונים".

יעל בר זוהר עם חיילי צה''ל בגבול עזה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
יעל בר זוהר עם חיילי צה''ל בגבול עזה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

הרגע אולי הכי שובר בריאיון הגיע כשהכוכבת סיפרה שהם נאחזים בתקווה שעילי לא סבל הרבה: "מה שאנחנו נאחזים בו, זה שאנחנו מקווים שהם לא הספיקו להבין הרבה, אנחנו מקווים שזה היה מהיר. זה מאוד מאוד קשה, אנחנו מתגעגעים אליו מאוד, זה משהו שאתה לא מצליח לעכל. הוא דמות כזאת שמחה, ובחור כזה מדהים. כמובן שכל האנשים שנרצחו, כל המשפחות וכל הקורבנות בטבח המזוויע הזה, זה בלתי נתפס וזהו, זה קשה". 

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Guy Zu-Aretz‎‏ (@‏‎guyzu_aretz‎‏)‎‏