אחד הזוגות היציבים והוותיקים של תעשיית הבידור, לי בירן ואליאנה תדהר הודיעו היום (שני) שהם מצפים לתינוק, בן ראשון, לאחר שבע שנות זוגיות מתוכם שנתיים כזוג נשוי. החדשות המשמחות מגיעות בתקופה בה רוב הידיעות במדינה עצובות וקודרות ואין ספק שהם מחממים לנו את הלב. בפוסט מרגש שהעלו לאינסטגרם כתבו: "אתה הנס הגלוי שלנו. מחכים לְךָ".

השניים החלו לצאת בשנת 2016, כשהיא כוכבת הילדים הבלתי מעורערת של ישראל והוא שחקן וזמר מהמובילים בתעשייה. במהלך השנים הפכו לאחד הזוגות הבולטים ומעוררי הקנאה כשלאורך כל הדרך דאגו תמיד לפרגן ולתמוך אחד בשני. רק לאחרונה סיים בירן את דרכו ב"רוקדים עם כוכבים" כאחד המתמודדים המובילים של העונה וסיים במקום השלישי יחד עם זוגתו לתכנית נינה סולביוב. לאורך כל העונה, דאגה תדהר להגיע לצילומים ולתמוך בבעלה שהתברר כאחד הרקדנים המוכשרים שיצאו מהפורמט. 

לי בירן ברוקדים עם כוכבים (צילום: שי פרנקו)
לי בירן ברוקדים עם כוכבים (צילום: שי פרנקו)

לפני כשבועיים, חשפו תדהר ובירן את השיר "בשורה טובה" שמדבר על המצב הקשה אליו נקלעה מדינת ישראל. בפוסט שהעלו כתבו: "אנחנו מאמינים במוזיקה וביכולת שלה להכיל גם את הרגשות המורכבים ביותר שלנו. כבר באותה שבת שחורה, הרגשנו כמו כל המדינה, שאנחנו נמצאים בתוך סיוט, ולא מצאנו את המילים. חשבנו שאולי דרך המוזיקה נוכל לנסות להתחיל להבין מה אנחנו עוברים ולתת לרגשות האלה מקום. כך ניגשנו לכתוב את 'בשורה טובה'. אנחנו מאחלים שלכל אדם במדינה כרגע, תגיע בשורה טובה או שלפחות יימצא נחמה בשיר הזה".

אין ספק שהשניים האלה קיבלו את הבשורה הטובה לה ציפו כל כך ו-TMI שולחים איחולים לזוג המאושר. מזל טוב!