בתחילת חודש אוקטובר, מספר ימים לפני שהחיים של כל המדינה השתנו ללא הכר, חשף השחקן משה אשכנזי כי הוא, אשתו לירון וילדיהם החליטו להגשים חלום ולעבור לגור בתאילנד לשנה הקרובה. המשפחה אכן ארזה מזוודות ונחתה במדינה האקזוטית ב-5 באוקטובר בלי לדעת בכלל מה עתיד לקרות במדינה רק יומיים לאחר מכן. כעת, לאחר חודש של שתיקה, משתף השחקן קטע מסרט דוקו שהוא מצלם ונשבר לעיני המצלמה.

משה אשכנזי נשבר מול המצלמה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

בסרטון שובר הלב, כתב אשכנזי: "עבר חודש ימים שבו אני שומר על שתיקה מזועזע כל יום מחדש מהמראות ומהטבח הנוראי שעברנו. בתוך כל התקופה אני מצלם סרט דוקומנטרי עלינו, על המעבר, חלמתי לשתף אתכם בקטעים שמחים יפים משפחתיים אבל אני בוחר לשתף אתכם ברגע אינטימי שלי משבוע שעבר, רגע שבו נשברתי. כל כך הרבה סיפורים, שמות, אנשים שהכרתי.. הלב כואב, הלב נשרף, גם מרחוק ואולי יותר , אני מחובר כל הזמן ויודע כל פרט. אי אפשר שלא?"

משה אשכנזי (צילום: אור גפן)
משה אשכנזי (צילום: אור גפן)

השחקן האהוב הוסיף שהוא מיוסר שאינו נמצא בארץ כדי לנסות לשמח קצת את מי שאפשר: "אני שולח מפה הרבה אהבה וחיזוקים לעם ישראל היקר שלי, שולח תנחומים למשפחות הנרצחים, שולח חיבוק ענק למשפחות החטופים, מייחל כמו כולם שיחזרו הביתה כבר. איך אפשר ככה? ומחזק את הצבא שלנו. הלוואי והייתי בארץ כדי לשמח אתכם, זה אוכל אותי שאני לא אתכם להעלות את המורל".

לסיכום, אמר שהוא כבר עובד על פרויקט בהתאם למצב: "עובד כבר על משהו מפה, מעדכן בהמשך. בשורות טובות, אהבה, שרק נהיה ביחד חזקים מאוחדים ונתגבר על כל אויבנו., אני אוהב אתכם ומתגעגע. עם ישראל חי".

משה אשכנזי (צילום: אביב חופי)
משה אשכנזי (צילום: אביב חופי)