הזמרת מאיה בוסקילה מציינת היום (חמישי) את חגיגות יום הולדתה ה-46, וכמו כל מי שחוגג יום הולדת בתקופה הזו, גם לה היו לא מעט תכניות ליום הגדול, אבל כעת היא מחליפה אותן רק בבקשה אחת. רגע לפני חגיגות הולדתה שיתפה הזמרת פוסט בו היא מתארת את החיים שלה, שהתחלקו ללפני השבת השחורה ואחריה, ופונה בתחנונים לאלוקים.

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Maya Buskila‎‏ (@‏‎maya_buskila‎‏)‎‏

"46. כן… בלילה יש לי יום הולדת. אמרתי לעצמי שהפעם יהיו לי מלא בקשות לאלוקים והפעם אני אבקש הכל וואוו. כמה טעיתי". שיתפה הזמרת והמשיכה: "השנה, איני מבקשת כלום, לא רוצה כלום, אני עצובה מידי ולא מרגישה אפילו אחרי חודש שאני מסוגלת לחגוג, קשה לי אפילו לחייך, חיי באופן חד משמעי מחולקים עד השבת הארורה הזאת ומהשבת הזאת ב- 07/10, אבל החוסן והכוח הנפשי חייב להתרומם אחרת נשתגע. נכון, איבדנו כל כך הרבה, הבנו שלפחד אין גבול ולרוע יש פנים".

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Maya Buskila‎‏ (@‏‎maya_buskila‎‏)‎‏

בוסקילה שמתמודדת עם היום השמח שלה בתקופה כה מורכבת, הוסיפה כי בתוך כל הטירוף הנוראי, יש עדיין קצה של אור כשכתבה: "אבל גם ראינו מחזה מרגש שחיכיתי לו הרבה זמן, מה שאומר שבכל זאת קיבלתי מתנות השנה. הכוח לתת, לתרום, לעזור, להתנדב, לבכות יחד ולחבק חזק חזק. האחדות שנוצרה מהפצע הנוראי הזה מרגשת אותי יותר מהכל, כי חיכיתי לה ומי שמכיר אותי יודע שתמיד פחדתי מהרשתות, מהשיימינג ומשנאת החינם שהתחוללה בנינו לעיתים. אך לפתע מהשכול, קמנו והתחלנו להלך יד ביד. אותי זה מפעים ומרגש עד דמעות ואמן שלא נשכח ונשאר כך. אז זאת המתנה בשבילי השנה. 

מאיה בוסקילה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
מאיה בוסקילה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

לסיכום הברכה המרגשת, החליטה הזמרת לבקש כמה דברים ליום הולדת: "אך אלוקים, בבקשה… אפשר עוד  כמה בקשות חשובות? נשבעת שאם זה לא היה חשוב , לא הייתי מבקשת. תחזיר לנו את כל האימהות, הילדים והילדות, את התינוקות, הגברים והנערים שנמצאים בעלטה מוחלטת בתוך עזה. תחזיר אותם בבקשה הביתה ואת הגיבורים שלנו, יפי התואר שלנו, האהובים של כולנו. את החיילים והחיילות המבורכים שלנו שנוכל להביט בהם פנים מול פנים, לומר להם תודה ולהצדיע להם בגאווה. וזהו. העבודה תחזור מתי שהיא תחזור וכל השטויות שרציתי לבקש לפני, נדחקו הצידה לבקשת בריאות הנפש והגוף, אחדות משפחתי הקטנה שבניתי, משפחתי המורחבת ומשפחתי שהיא כל העם הנפלא שלנו. מזל טוב לי".

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Maya Buskila‎‏ (@‏‎maya_buskila‎‏)‎‏