אתמול (שלישי), הופיע הזמר ליאור נרקיס בפני חיילי צה"ל להעלאת המורל ובחר לשלוח מטר של קללות וגידופים לעבר הצד השני במהלך הופעתו. בין המילים שאמר נרקיס: "עזה יא בת **נה, עזה יא שחורה, יא פח זבל, עזה יא שר**ה, עזה יא בת אלף, כ*ס על האמאמאמא שלך עזה" ו-TMI יכולים להמשיך עם המלל הגרפי, אבל אנחנו בטוחים שהפואנטה הועברה כראוי.

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

למרות רגש הנקם והכעס הגדול שחש כל אזרח בישראל, התנהלותו של הזמר זכתה לביקורות נוקבת על כך שחצתה את גבול הטעם הטוב, במיוחד מאמן המשמש מודל ודוגמא לקהל מעריציו. כל זה מגיע לאחר ששיתף נרקיס בסוף השבוע האחרון פוסט בו כתב את הדברים הבאים: "נלך לשם כולנו ברגל לתוך עזה ונשחט אותם חיים, נשרוף אותם כמו ששרפו ילד בתנור". בנוסף, העביר נרקיס ביקרות חריפה על הממשלה וקרא לנתניהו ללכת הבית.

ליאור נרקיס (צילום: ארן חן צלמים)
ליאור נרקיס (צילום: ארן חן צלמים)

אותו פוסט מדובר, הוסר מהאוויר על ידי אינסטגרם וזכה להתייחסות מצידו של נרקיס שכתב שהוא עומד מאחורי כל מילה שכתב. כעת, נראה שאינסטגרם הם לא האחרונים לחסום את הזמר האמוציונלי. אפליקציית טיקטוק בחרה להסיר את התיעוד של הזמר מקלל בהופעה של חיילי צה"ל מחשבון הטיקטוק האישי שלו המונה כ-27 אלף עוקבים. הסיבה, כך נכתב היא: "דברי שנאה והתנהגות מתועבת ". 

''עומד מאחורי כל מילה''. הפוסט של נרקיס נחסם (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
''עומד מאחורי כל מילה''. הפוסט של נרקיס נחסם (צילום: צילום מסך אינסטגרם)