שלושה חודשים חלפו מאז ישבו על ספת "האח הגדול", יובל מעתוק וסתיו קצין שהגיעו לגמר, והתחרו ראש בראש על המקום הראשון בעונה. מעתוק כידוע, זכתה בתואר הנכסף ויצאה כדיירת האחרונה של הבית והזוכה הגדולה של העונה, למרות הסקרים והשיח הגדול ברשתות החברתיות שניבאו ניצחון מוחץ לקצין, אחת הדיירות היותר שנויות במחלוקת שהיו בתולדות הפורמט.

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

יובל מעתוק וסתיו קצין (צילום: ניר פקין)
יובל מעתוק וסתיו קצין (צילום: ניר פקין)

מעתוק כידוע יצאה לבסוף המנצחת, אך לא הספיקה לעכל וליהנות מדקות התהילה, כשמיד לאחר סיום העונה, פרצה המלחמה במפתיע ותפסה את כל הכותרות של גופי התקשורת. המנצחת של הריאליטי ניצלה את דקות התהילה שניתנו לה ובמקום השקות וקמפיינים שהיו כנראה מגיעים בימים כתיקונם, היא דווקא החליטה לתרום את חלקה ולשמח כמה שניתן תושבי העוטף, הפצועים, משפחות החטופים והחיילים. 

יובל מעתוק במטה החטופים (צילום: פרטי)
יובל מעתוק במטה החטופים (צילום: פרטי)

כעת, הגיע הרגע הגדול של מעתוק כשהיא זוכה סוף סוף לקבל את כספי הזכייה מהתכנית. היום (רביעי) התייצבה יוצאת הריאליטי במשרדים של בנייני רשת 13 לקבל את הצ'ק שממוען עבורה ובו סכום של מיליון שקלים חדשים. גם כשהגיעה למעמד המרגש, בו היא הופכת להיות מיליונרית (בערך, TMI מתעלמים מהורדת המיסים ונותנים לה להינות מהרגע), לא שכחה מעתוק את התקופה והמצב הקשה. הכוכבת ידעה שהיא מגיעה למפגש שיצולם מכל כיוון ובחרה ללבוש חולצה של מטה החטופים עם הכיתוב הידוע: ״מחזירים אותם הביתה עכשיו״, על מנת להנציח ולהמשיך לעורר מודעות לתקופה הנוראית בה מאות מיקירינו שבויים בלב עזה. 

יובל מעתוק במעמד קבלת צ'ק הזכייה  (צילום: יח''צ רשת 13)
יובל מעתוק במעמד קבלת צ'ק הזכייה (צילום: יח''צ רשת 13)