בין אם נרצה ובין אם לא, כולנו זוכרים את מורן בן אסולין, הידועה ככלה ששיגעה את עומר אדם ביום חתונתה - שרה, צעקה על האורחים ולבשה שמלה שלא הותירה יותר מדי מקום לדמיון. היום (שני) פרסמה הכלה המפורסמת, שכבר הספיקה להתגרש מהחתן מאותה חתונה מדוברת, סרטון דביק במיוחד בסטורי שלה, שבו היא וארוסה הטרי ירין יורדים במעלית ומפגינים אהבה.

דניאל עמית נגד נגה ניר נאמן: "מה עם סליחה על זה שהאשמת אותי בגניבה?"
חבר הכנסת אלמוג כהן הקיא בשידור חי - וזה מה שקרה אז

חמישה חודשים עברו מאז שמורן בן אסולין ובעלה איתמר ביטון התגרשו כדת וכדין, וכעת נודע לנו כי הכלה ששיגעה את עומר אדם קיבלה הצעת נישואין חדשה והתארסה לבן זוגה, ירין גרנובסקי, איש נדל"ן בן 29.

כזכור, הנישואים הראשונים של בן אסולין החזיקו מעמד שמונה חודשים בלבד, כשבחתונה המדוברת גנבה הכלה את ההצגה מעומר אדם שבא להופיע, לקחה ממנו את המיקרופון, רקדה עם הזמר צמוד וסיפקה משפט שנכנס לפנתיאון הישראלי ("אמאלה! איזו יפה אני"). 
 
בראיון ל-TMI חשפה בעבר את הסיבה לגירושין: "עברתי תקופה של דכאון עם עצמי, בעקבות ניתוח פלסטי שעשיתי באף ולא צלח. זה קרה לפני שנה וחצי ומאז עברתי סדרה של ניתוחים כדי לתקן, ברוך השם היום אני אחרי. אבל המצב הרגשי שלי והדיכאון השפיע על המערכת יחסים שלי עם בעלי, ועל עוד דברים בי שכבו, זה שפתאום הייתי במקום חלש ונמוך אבל לאט לאט התחזקתי ומשהו בקשר שלנו השתבש וכבר לא היה אותו הדבר בעקבות השינוי שעברתי".