הזמרת והשחקנית ענבל ביבי, שפרצה לחיינו בתכנית הראליטי "אקס פקטור ישראל", ואז חזרה לסבב נוסף כמעט עשור לאחר מכן, הפכה בשנה האחרונה לשם מוכר בתעשיית הבידור עם הלהיטים שלה שכבשן את המצעדים "פרמיטיבי" ו"אף פעם לא לבד".

ענבל ביבי ב''אקס פקטור לאירוויזיון 2022'' (צילום: אוהד קב)
ענבל ביבי ב''אקס פקטור לאירוויזיון 2022'' (צילום: אוהד קב)

הכוכבת הצעירה, הסתכלה גם היא אתמול (שבת) בדריכות לקראת השבת החטופים הישראליים מהשבי בעזה, בפעימה השניה שהתעכבה במשך שעות עד כדי סיכון ממשי לגורל העסקה. כשכל המדינה מרוגשת ומלאה בציפייה להשבת היקרים לנו, גם ביבי לא הצליחה לעצור את הדמעות. בתיעוד ששיתפה ברשתות החברתיות, נשברה הזמרת בהתרגשות כשהיא אומרת: " שתדעו שלא משנה מה עברתי בתקופה הזאת, אין משהו יותר מהמם ומפרק, מלראות את החטופים חוזרים הביתה".

ענבל ביבי מתפרקת לקראת השבת החטופים משבי החמאס (צילום :צילום מסך אינסטגרם)

הכוכבת המשיכה והוסיפה: "זה כל כך מחזק, אני כל כך מאחלת לנו שנחזיר את כל החטופים הביתה, ושנזכה לשקט בלב שלנו, שנדע שהעם שלנו מוגן". ביבי התראיינה בתחילת חודש נובמבר ל"רשת 13" וסיפרה על בן זוגה שניצל בנס בטבח שקרה במסיבה ברעים: "הוא התחבא בתחנת דלק בגבים יחד עם עוד פצועים ואנשים שהגיעו לשם. הם נעלו את עצמם בממ"ד בתוך התחנת דלק והיו בממ"ד מצלמות. הם ראו מהם שהגיעו לתחנה עד 10 מחבלים. בנס הם לא הצליחו לפרוץ לבפנים". 

ענבל ביבי (צילום: עמית סליקטר)
ענבל ביבי (צילום: עמית סליקטר)