הרשת סערה ביממה האחרונה, כשקפטן נבחרת מכבי חיפה צ'ארון שרי ושחקן נוסף בנבחרת החליטו שלא לאחוז בשלט התמיכה בחטופים עליו התנוסס הסלוגן "bring them home now" על כר הדשא לפני תחילת המשחק. בעקבות החלטתו של שרי, החלו לצוף ביקורות רבות לכיוונו עד שחברת האופנה "מאניה ג'ינס", לה הוא מדגמן, החליטה לעצור את ההתקשרות עמו והשר לביטחון פנים איתמר בן גביר דרש לשלול את אזרחותו, אולם נענה בסירוב. 

צ'ארון שרי (צילום: מאור אלקסלסי)
צ'ארון שרי (צילום: מאור אלקסלסי)

כעת, הקפטן של נבחרת מכבי חיפה מקבל תמיכה מכיוון כדרוגלן עבר מצליח במיוחד, ג'ובאני רוסו. רוסו, שבעצמו עלה לארץ כשחקן זר מקרואטיה, תמך ללא סייג בהחלטתם של השחקנים הזרים שלא להחזיק את השלט כשכתב: "לשחק כדורגל בזמן מלחמה זה לא פשוט ולהיות שחקן זר במדינה במלחמה זה אפילו יותר קשה. יש פחד, דאגות למשפחה שלך והלב שלך נשבר לראות אנשים עצובים סביבך".

רוסו המשיכך בתמיכתו כלפי השחקנים: "מה עוד, במדינה שאתה בא ממנה, נשאלות שאלות ויש אנשים קיצונים. אני מבין מה עובר על השחקנים הזרים שלנו, הייתי במצב שלהם, לא קל. הם התנצלו, הבינו את הטעות, הם במצב קשה. אני מבין אותם ויודע כמה הם אוהבים את ישראל ורוצים שבני ערובה יחזרו הביתה". השחקן סגר את דבריו כשדיבר על היותו קרואטי ועל כמה חשוב לתמוך במיוחד בזמנים כאלו: "כקרואטי אני יודע כמה התמיכה של אחרים חשובה והשחקנים האלה הגיעו לארץ לתמוך ולעזור לליגה לחזור לנורמליות. בקרוב ישראל תנצח במלחמה וכולנו נהיה שוב ביחד. אמן".