רונה לי שמעון זועמת על ראש הממשלה בינימין נתניהו ופותחת עליו ברשתות, בביקורת קשה שעוד לא שמענו מגרונה. אחרי סערת הנאום הפוליטי של נתניהו, בו השווה בין קורבנות אוסלו לקורבנות השבעה באוקטובר, השחקנית והרקדנית נקטה עמדה חד משמעית כנגד ראש הממשלה. ״בן אדם עם מוסר מופקר, איש מפחיד ומסוכן, לאן הבאת אותנו אלוהים ישמור. תתביישו כולכם״, כתבה והוסיפה: ‏״אנחנו רואים את הניסיונות העלובים שלך להקטין, למזער, להשוות, לסובב , להאשים. אנחנו לא נסלח ולא נשכח. גם את ‏הניסיונות שלך להפריד בינינו שוב. זה לא יעבוד לך. כולם רואים לך. גם אם יש אנשים שפופי קומה שמגנים עליך כי הם מפחדים על התחת שלהם. לא נשכח ולא נסלח".

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

רונה לי שמעון נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
רונה לי שמעון נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

זו לא הפעם הראשונה שרונה לי מתבטאת בתקיפות נגד הממשלה בזמן המלחמה הנוכחית. לפני כשבועיים, תקפה הרקדנית את השר בני גנץ על שלא ניסה לעצור את העברת תקציבי העתק לגופים לא רלוונטיים בזמן שתושבי העוטף המפונים נותרו ללא הכנסות וקורת גג: ״איך אתה לא מפיל את הממשלה הבזויה בהיסטוריה, איך? כמעט 200,000 מפונים שאין להם איפה לגור, אזרחים שעסוקים כל היום בגיוסי כספים מהארץ ומחו״ל כדי לצייד את החיילים שלנו, מילואימניקים שמקבלים 209 שקל ליום, בושה, ושר אוצר אחד שלא מוכן לשחרר את הכספים שלנו בשעה הכי קשה שלנו. בושה לדיראון עולם", כתבה שמעון ופנתה ישירות לשר: "גנץ איפה אתה?".

רונה לי תוקפת את בני גנץ (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
רונה לי תוקפת את בני גנץ (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

בשבוע שעבר, סיפרה שמעון כי אחיה אלמוג נלחם בעזה ובפוסט חשוף, פרקה את תחושותיה הקשות: "ניסיתי לכתוב. ימים שבועות. ולא הצלחתי. הרשתי לעצמי לכתוב רק לאלמוג. רק לאח שלי. רק כשהוא נכנס פנימה למקום ההוא. כמה פחדתי לכתוב. פחדתי לפחד. פחדתי מהמוח שלי שיכול לייצר מחשבות כל כך אפלות. רעות ומפחידות. מה יקרה אם אני אכתוב אותם? האם פרי דמיוני ייהפך למציאות? אסור! בתכלית! פשוט אסור. אסור לחשוב. אסור לדבר. אסור לכתוב. אסור אסור אסור. לא לנשום. לא אנחת רווחה. רק לחכות לטלפון. רק להודעה. הכי ציער אותי לראות איך אמא שלי מפחדת מדפיקה בדלת. לא ראיתי משהו מצער כל כך בימי חיי. הלכתי לאיבוד בתוך הפחד. וגם אמא שלי. כמו ריחפתי מעל הגוף של עצמי. ראיתי אותו מוטל עייף שחוט ממחשבות. מחיכיון. מחוסר אונים. ומהפחד. הפחד עושה דברים רעים מאוד בתוך הגוף".