הידיעות על מחבל חמאס שנלחם מול חיילנו בקרבות בעזה, ומאושפז בבית החולים בישראל הצליחו לזעזע רבים ולהסעיר את הרשתות. בין הידוענים שלא יכלו לשאת זאת, בלטה ניקול ראידמן שהעלתה סרטון בו אמרה את הדברים הבאים: "כשהלב והנפש כבר לא מסוגלים להכיל את הכאב, שכל יום מפורסמת רשימה של הילדים שלנו, של החיילים שלנו שנופלים בקרב בעזה, מעבירים מחבל חמאס רוצח עם דם על הידיים, לטיפול רפואי בבית חולים בפתח תקווה". 

ניקול ראידמן (צילום: קסניה ויז׳ואל)
ניקול ראידמן (צילום: קסניה ויז׳ואל)

המעושרת המשיכה ואמרה: "תסבירו לי באיזו מדינה אנחנו חיים? איזו מדינה אחרת בעולם היתה נותנת טיפול רפואי לרוצח עם דם על הידיים? אני מאוד מאוד מקווה שהרופאים שהולכים לטפל בחיית אדם, התת אנוש הזה יזריקו לו ציאניד לדם שימות לאט, שיסבול, שיסבול את הכאב שאנחנו עוברים פה, על כל אחד מבנינו שנפל בקרב. תפסיקו עם זה, תפסיקו להיות יפי נפש. תפסיקו עם הטמטום הזה. חלאס נגמר, תקברו אותם חיים אחד אחד". ראידמן שיתפה כי בעקבות הדברים שאמרה היא מקבלת הודעות מכעיסות: "אני לא מאמינה שאני מקבלת מכם הודעות של יפי נפש, שאולי הוא הועבר בשביל צורכי חקירה, אני רוצה להזכיר לכם כי גם סינוואר שהיה לו סרטן במוח שאנחנו , הרופאים בישראל טיפלנו בחלאה בתת אדם הזה שהיום כל החרא שאנחנו אוכלים זה בזכותו". 

ניקול ראידמן זועמת על הטיפול הרפואי שקיבל המחבל בארץ (צילום :צילום מסך אינסטגרם)

הכוכבת לא עצרה כאן וסיימה את דבריה בתקיפות: "אז תפסיקו לכתוב לי הודעות. צריך להרוג אותם אחד אחד, גם את המחבלים שיושבים בכלא, צריך להחזיר להם גופות ומי לא שמבין שיתעורר ומהר. ואלה שכותבים לי מסכנים אזרחים חפים מפשע בעזה סובלים, קחו אותם, זה בעיה שלנו, מצרים ירדן, סעודיה קחו אותם טפלו בהם. הילדים האלה יגדלו להיות מחבלים וילחמו בילדים ובנכדים שלנו כי השנאה בדם. הם לא רוצים אותנו פה. אז מי שכל כך כואב לו שייקח אותם".

ניקול ראידמן (צילום: אלמוג גבאי)
ניקול ראידמן (צילום: אלמוג גבאי)