ג'יג'י חדיד לא נרגעת: לאחר הפייק ניוז הבוטה שהפיצה לעשרות מיליוני עוקביה, וכתבה שישראל היא המדינה היחידה בעולם שמחזיקה ילדים בתור אסירי מלחמה, הוסיפה הדוגמנית חטא על פשע ופרסמה תמונה של אחמד מנסרה, אותו כינתה "ילד אסיר מלחמה" כשבפועל מדובר במחבל שדקר בגיל 13 בלבד ילד יהודי ופצע אותו קשה. בהמשך, היה נראה שהכוכבת מנסה לכפר על חטאיה כשהיא הוציאה הודעת התנצלות בה כתבה שהיא השתמשה בדוגמא לא נכונה והיא מתנצלת על כך, אולם הנה היא חוזרת לסורה והפעם זה מרתיח במיוחד. 

פוסט של ג'יג'י חדיד תומכת במחבל קטין (צילום: שימוש לפי סעיף 27א')
פוסט של ג'יג'י חדיד תומכת במחבל קטין (צילום: שימוש לפי סעיף 27א')

באתר הבינלאומי של מותג הבגדים שבבעלותה "guest in residence", קפצה היום (חמישי), מודעה מקוממת במיוחד לפיה נכתב: "משלוחים חינם לישראל ברכישה של מעל ל-9,999,999 ₪ ".המודעה הזו מגיעה לאחר שהאתר יצא בהכרזה לקראת הכריסמס על משלוח חינם לרוכשי פרטי האופנה באתר לכל מקום ברחבי העולם, כולם למעט סייג אחד, הרוכשים מישראל שידרשו להוציא מינימום על הקנייה. דוגמנית לא הגיבה לפרסום המרגיז ולא סיפקה הסבר האם מדובר בטעות אנוש או הטרלה מכוונת, אולם הפרסום הזה מגיע לאחר שבוע סוער בתעשיית האופנה, לאחר ש"זארה" נאלצה להוציא הודעת התנצלות ללקוחותיה שטענו כי הקמפיין האחרון שלהם מזלזל ברגישות של הפלסטינאים. בקמפיין המדובר נראות הדוגמניות של המותג עם הקולקציה החדשה, כשברקע גופות מכוסות בד לבן. 

המודעה המקוממת באתר של ג'יג'י חדיד (צילום: צילום מסך)
המודעה המקוממת באתר של ג'יג'י חדיד (צילום: צילום מסך)

ג'יג'י ובלה חדיד, הן לא שמות שצריך להסביר במיוחד. כבר שנים ששתי האחיות פועלות בתקיפות נגד ישראל תוך הפצת פייק ניוז בוטה, אלא שהמלחמה האחרונה הובילה לשיאים חדשים מצדן של השתיים, עד כדי כך שהדבר סוקר בהרחבה באתרי הבידול בחו"ל, כשבר רפאלי תקפה את האחות הבכורה למשפחה, וכך נכתב: "הדוגמנית הישראלית בת ה-38 תקפה את הדוגמנית בת ה-28 לאחר שחדיד פרסמה מידע לא מדויק מבחינת עובדות".

בר רפאלי נגד ג'יג'י חדיד (צילום: דודי חסון,gettyimages)
בר רפאלי נגד ג'יג'י חדיד (צילום: דודי חסון,gettyimages)