יובל מעתוק יצאה מבית "האח הגדול" בתור הזוכה הגדולה ואהובת הקהל, אלא שזמן קצר לאחר מכן, הגיעו מאורעות השבעה באוקטובר, והמלחמה שפרצה באותו יום טרפה את כל הקלפים כשמדורי הבידור נדחקו הצידה לטובת חדשות איומות על הנרצחים והחטופים, ששבויים עדיין בתוך עזה. מעתוק אמנם ירדה מהכותרות בהקשרים של קמפיינים והשקות, אבל עושה כל שביכולתה על מנת להעלות את המודעות על השבויים שחייבים לחזור הביתה בהקדם.

הזוכה הגדולה. יובל מעתוק (צילום: אור גפן)
הזוכה הגדולה. יובל מעתוק (צילום: אור גפן)

בסרטון מצמרר שהעלתה יוצאת הריאליטי לעמוד האינסטגרם שלה, נראית מעתוק ברגעי הזכייה שלה כשהיא יוצאת מבית האח בתור המנצחת הגדולה, אלא שכמה רגעים לאחר מכן, הסרטון עובר למעתוק, עדיין עם האאוטפיט הלבן והמזוהה איתו יצאה מבית האח, כשהאור כבוי והיא נמצאת במסדרון ארוך מלא בתמונות החטופים. הסרטון חוזר לרגע בו האח הגדול מבקש מיובל לכבות את האור וזו עונה למצלמה: "אני לא מכבה את האור עד שכולם חוזרים". רגע לאחר מכן, היא לובשת את חולצת החטופים והדסקית המפורסמת. על הסרטון המרגש כתבה: "אני לא מכבה את האור עד שכולם חוזרים הביתה! 135 חטופים עדין נמצאים בשבי החמאס. החזירו אותם עכשיו!".

זו לא הפעם הראשונה שהכוכבת יוצאת בצעד אקטיבי למען החזרת החטופים. בחודש נובמבר, הגיעה מעתוק למשרדי "רשת 13", על מנת לקבל את הפרס הגדול – צ'ק על סך מיליון שקלים. גם לרגע במעמד המרגש היא לא שכחה את התקופה הקשה בה אנו נמצאים והגיעה כשהיא עם אותה חולצה ודסקית איתם הצטלמה לסרטון הנוכחי. 

יובל מעתוק במעמד קבלת צ'ק הזכייה  (צילום: יח''צ רשת 13)
יובל מעתוק במעמד קבלת צ'ק הזכייה (צילום: יח''צ רשת 13)