מגיש החדשות דני קושמרו, הפך לאייקון תרבות בימי המלחמה, וזכה למחוות רבות שכיכבו ברשתות, ביניהם קעקוע וגרפיטי בדמותו, חולצות עם הדפס שלו, שיר הנושא את המילים ״אבא שלי זה דני קושמרו״ ועוד. כעת, הוא גם זוכה לבינה מלאכותית בדמותו המבצעת גרסה מיוחדת ללהיט ״ imagine״. מדובר במחווה שנערכה לזכר משפחות הנרצחים, החטופים, הפצועים והלוחמים, כשקושמרו מבצע בטכנלוגיית ה-AI את מילות השיר הנודע של ג׳ון לנון: ״דמיינו שאין גן עדן, זה קל אם תנסו, אין גיהינום תחתינו, רק אופק, דמיינו את בני האדם חיים רק את היום, דמיינו שאין שום ארץ, זה לא קשה כל כך, אין בשביל מה להרוג, או בשביל מה למות כבר, בלי השקפה, בלי דת, תדמיינו את בני האדם, חיים כאן בשלום, גם אתה וגם את״.      

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Erez Rubinstein‎‏ (@‏‎erezruby‎‏)‎‏

המחווה הוויראלית, מצטרפת לשלל סרטונים של קושמרו שכבשו את הרשת בחודשים האחרונים. המגיש כידוע, מעביר מאז השבעה באוקטובר שעות ארוכות של דיווחים בקור רוח, לצד רגישות בלתי מתפשרת על מה שמתרחש כאן, ויצר על הדרך שלל תקריות שכבשו את הרשתות. הזכורה ביותר, היא הברכה המפורסמת שלו ליום הולדתו של ראש החמאס יחיא סינוואר, אז איחל לו קושמרו בשידור חי ש-"אמן וזהו יהיה יום ההולדת האחרון בחייו".

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎קשת12‎‏ (@‏‎keshet12‎‏)‎‏

אגב, מגיש החדשות הוא לא הראשון שזוכה לקבל סרטון בינה מלאכותית בו הוא שר מול כל העולם. מאז הפך ה-AI לנפוץ בשנה האחרונה, כוכבים רבים זכו לביצועים משעשעים במיוחד, ביניהם אייל גולן ששר ביידיש, עומר אדם שמבצע את הפתיח של סדרת הילדים האייקונית "פוקימון", פאר טסי ששר את "עטלף עיוור" של חנן בן ארי והרשימה הזאת באמת שלא נגמרת.