זוכת "האח הגדול" יובל מעתוק הקדישה זמן לשאלות העוקבים. בין השאלות שנשאלה הייתה השאלה עם מי מהדיירים היא נותרה בקשר. מעתוק הגיבה בתשובה עוקצנית לשי עופרי ושניר בורגיל שהיו חבריה בבית, אך בחרו לנתק איתה קשר בחוץ. "יש דיירים שאני בקשר איתם יש דיירים שאני פחות בקשר איתם, ויש דיירים שפשוט בחרו לא להיות איתי בקשר. אני לא יכולה לשלוט על מי בוחר להיות איתי בקשר, ועל מי לא, בחירה שלהם", כתבה.

שניר בורגיל, שי עופרי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
שניר בורגיל, שי עופרי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

כמו כן, אחרי שחשפה את הסיפור הכואב על הבחור שצילם אותה בעירום ללא ידיעתה, שיתפה מעתוק את עוקביה כי אותו מטרידן ניסה ליצור איתה קשר אחרי "האח הגדול". כך שיתפה: "הוא יודע שהייתי ב'אח הגדול', הוא ניסה ליצור איתי קשר כמה פעמים. כמובן שהוא חסום בכל פלטפורמה אפשרית, 'האח הגדול' היה פלסטר להתמודדות עם מה שעברתי, ועכשיו צריך להתמודד באמת". 

זוכת "האח הגדול" יובל מעתוק מפילה פצצה: "גבר צילם אותי בעירום ללא ידיעתי וחשף ברשתות" (מתוך רשת 13) (צילום :מתוך רשת 13)

כזכור, מעתוק סיפרה לראשונה את הסיפור הקשה בתכנית "הדוח היומי" ברשת 13. שם אמרה: "לאורך כל 'האח' פתחתי, חוץ משני דברים, גבר שצילם אותי בעירום ללא ידיעתי, והעלה את זה לרשתות החברתיות, וסיטואציה מאוד קשה שאותו גבר בא אליי עם החבר שלו, עם סיפור כיסוי שהוא דו מיני ובאמת לא הבנתי. אותו גבר שהייתי איתו, ביקש ממני לעשות משהו לחבר שלו, וכשאמרתי לו שלא, שניהם אמרו לי 'מעתוק את לא שתית מספיק'".

יובל מעתוק במעמד קבלת צ'ק הזכייה  (צילום: יח''צ רשת 13)
יובל מעתוק במעמד קבלת צ'ק הזכייה (צילום: יח''צ רשת 13)