פאולה רוזנברג, העלתה הלילה (חמישי) לחשבון הפייסבוק שלה תהייה חשובה ומסקרנת במיוחד – היכן שירת סטילה, מהצמד נס וסטילה בצבא? בפוסט שהעלתה, כתבה רוזנברג: "שלוש וחצי בבוקר, לא נרדמת, מנסה לא להיזכר בסיפורים העצובים ששמעתי במהלך היום. המחשבות הולכות למקומות לא ברורים, אבל בהגזמה! כמו למשל: מה סטילה עשה בצבא? (מהצמד נס וסטילה). מוח, לך לישון כבר". סטילה ונס כידוע, הוציאו את להיט המלחמה שלהם "חרבו דרבו" המדבר על יחידות צה"ל, כשבין שורות השיר מוזכרות היחידות של גולני, גבעתי, שריון, תותחנים וחיל הים.

השאלה המעניינת של רוזנברג מקבלת כעת תשובה, כי מתברר שסטילה, או בשמו האמיתי דור סורוקר, היה מפקד ולוחם בחיל האיסוף הקרבי. לגמרי מגיע לו לשיר בכבוד את "חרבו דרבו". הלהיט של התקופה כידוע, עלה לכותרות בהקשרים שליליים כשברחבי העולם פורסם שמדובר בשיר שקורא להרג אזרחים והכוכבות המוזכרות בשיר – מיה קאליפה, בלה חדיד ודואה ליפה

נס וסטילה (צילום: צילום מסך קשת 12)
נס וסטילה (צילום: צילום מסך קשת 12)

נשמע כמו בדיחה גרועה על שיר שבסך הכל ניסה להרים את המורל הלאומי, אבל אם תשאלו את קאליפה, צמד הראפרים ממש הקדיש את כל כולו על מנת שהיא לא תהיה בין החיים. בפוסט שהעלתה כתבה: "שיר שקורא לצה"ל להרוג אותי, את בלה ואת דואה הוא על ביט של 'דריל'. הם אפילו לא יכולים לקרוא לרצח עם עם התרבות שלהם, הם היו צריכים לעשות קולוניזציה למשהו כדי שהוא יגיע למקום הראשון". גם מעריציה של דואה ליפה ברחבי העולם פרסמו אזהרות שלא לחשוף את המיקום של הכוכבת במידה ונתקלים בה, "מחשש לפגיעה בחייה". סטילה אגב, סיכם את הסאגה הביזארית בצורה הטובה ביותר כשהגיב בדרכו: "בוקר טוב למיה קאליפה. איזה סתומה את".

בלה חדיד (צילום: REUTERS/Sarah Meyssonnier)
בלה חדיד (צילום: REUTERS/Sarah Meyssonnier)