הזמר אוהד שרגאי, שהתפרסם בעונה השמינית של הריאליטי "הכוכב הבא", ציין עשור חדש לחייו יום הולדת 40. לכבוד החגיגות הוא שיתף תמונה מחופשה בתאילנד, בה הוא מספר שזו חופשה שהתארכה בעקבות המלחמה. בטח התקשתם לזהות כי מדובר בשרגאי, כי נראה שהוא עבר מהפך לא קטן במראה.

השיער שלו נראה אחרת ובכלל, ניכר שהוא הצליח להירגע קצת בתאילנד. בפוסט ששיתף לרגל יום הולדתו כתב כי היה צפוי לחזור לפני השבעה באוקטובר אבל המלחמה שינתה את תוכניותיו: "הגעתי לתאילנד לחגוג לעצמי יומולדת 40. רגע לפני שהייתי אמור לחזור לארץ התחילה המלחמה. ההחלטה להשאר פה הייתה קודם כל בכדי לשמור על עצמי, על הנשמה ועל התודעה שלי״.

הזמר ממשיך בהתוודות באינסטגרם: ״ימים מאד לא פשוטים היו לחוות את הכאוס הזה מרחוק. אבל בימים כאלה שהכל טו מאצ׳ ועובר את כל גבולות ההגיון אני מרגיש (והלב תמיד יודע) שזה לא סתם תפס אותי פה. ושלשמור על מרחק של שפיות מהמציאות ההזויה בה אנו חיים הייתה הבחירה הנכונה ביותר עבורי. ובתוך כאוס הרגשות, העצבות והאכזבה מהעולם - אני מזכיר לעצמי כל הזמן להביט בו בעיניים טובות, לעשות השתדלות, להרבות טוב בעולם, ולהאמין בטוב האינסופי שקיים, בכל מקום בו גופי נמצא״. אמן לזה.