שנת 2023 הייתה עמוסה בשלל רכילויות, אייטמים ושמועות מפה לאוזן. אתם, הקוראים המסורים שלנו, הייתם לצידנו וקראתם בשקיקה את הרכילות של הביצה. אבל היו כמה כתבות שאהבתם יותר מהכל. קבלו את האייטמים הנקראים ביותר של השנה:

5. דרמה משפחתית - 374,513 כניסות

אחד הדברים שאנחנו הכי אוהבים זו דרמה משפחתית, וזה סיפור דרמה משפחתית שכלל מספר מעורבים. אנחנו כמובן מדברים על חתונתה של לי ברקוביץ׳, בתו של אייל ברקוביץ׳. ברקוביץ׳ התחתנה לאחרונה עם בחיר ליבה, אביב ממן. אממה, סיפור החתונה של הזוג הצעיר הוביל לחתונה סודית של אב החתן ולכך שלא הופיע בחתונה של בנו. 

אייל ברקוביץ' (צילום: אור גפן)
אייל ברקוביץ' (צילום: אור גפן)

4. אמא את ערומה וזה מביך - 404,087 כניסות

גם כאן מדובר בדרמה משפחתית, אבל שקשורה לנושא אחר לחלוטין. בתה הקטנה של קרן פלס לא הרגישה בנוח עם זה שאמא שלה הצטלמה בעבר למגזינים שונים בבגדי ים. פלס, שהשתתפה ב״מחוברים״ כחלק מעונת העשור, הסבירה לבתה מדוע עשתה זאת. הבת מצידה הודתה שגם השירים של אמא קצת מביכים אותה. גם ילדים של סלבס מתפדחים מההורים שלהם, קלאסי. רק לאחרונה התבשרנו פלס ונועם טור פירקו את החבילה לאחר 12 שנה ושני ילדים משותפים. לא הרבה אחר כך, חשפנו כאן, כי טור בזוגיות חדשה.

קרן פלס, לונה  (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
קרן פלס, לונה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

3. עדן בן זקן נגד האויב - 435,259

מאז פרוץ המלחמה ב-7 באוקטובר לא מעט מדינות אויב קמו נגדנו, אחת מהן הייתה מדינה שאנחנו נוטים לממן את רוב הכנסות התיירות שלה, טורקיה. לאחר עצרת שנאה נגד ישראל שהתקיימה באינסטבול, הזמרת עדן בן זקן יצאה בהצהרה חשובה: ״גועל נפש. עם ישראל היקר, זה הזמן לראות מי פניי הרוע בעולם, אל תשכחו את זה". גם בעלה, שוקי ביטון, הגיב על הנעשה באינסטבול: ״שנעמוד במילה שלנו כאזרחי ישראלי, ולא נדרוך בטורקיה גם אם הוא יבכה ויתחנן שנחזור". אנחנו איתכם. 

עדן בן זקן, שוקי ביטון (צילום: אביב חופי)
עדן בן זקן, שוקי ביטון (צילום: אביב חופי)

2. נחשפו ההורים של מנחת המיניות שהראתה את איבר המין שלה - 532,174 כניסות

פעם, לפני המלחמה, התעסקנו בדברים אחרים. אחד הנושאים הכי מדוברים השנה הייתה מנחת המיניות שחשפה את איבר המין שלה בסדנת מיניות גברית. לירי אמבר דני, זכתה לתהילה רגעית, כששיתפה פוסט בו היא מספרת על ההרצאות שהיא מנחה עבור גברים, שם היא חושפת את איבר מינה, כדי ללמד את המין השני על מה שהם אינם יודעים. במהרה התגלה על ידי ליאורה שלנו כי ההורים של לירי הם למעשה אנשי הביצה. אביה הוא השחקן רוני פינקוביץ' ז"ל (“שתי אצבעות מצידון"), ואמה היא תום יואל, שהייתה מנחה בערוץ הילדים וגם השאירה תגובת תמיכה בבתה. אנחנו מזהים פה דפוס משפחתי. 

לירי אמבר דבי (צילום: צילום מסך פייסבוק)
לירי אמבר דבי (צילום: צילום מסך פייסבוק)

1. התשובה המצמררת לאנג'לינה ג'ולי - 563,582

בעקבות המלחמה לא מעט כוכבי הוליווד יצאו כנגדנו. אחת מהן הייתה אנג׳לינה ג׳ולי שטענה כי מתבצע בעזה רצח עם וישראל מבצעת פשעי מלחמה.לא הרבה אחר כך הגיעה התגובה לאמירות שלה, שהייתה לא פחות ממצמררת, כשסרטון תגובה על האמירות של ג׳ולי הופץ בעולם. בסרטון נראית דמותה של הכוכבת מוחלפת בטרוריסט שלוקח את ילדיה לשבי החמאס. לסרטון צורף גם הכיתוב: ״היי אנג'לינה, מה עם אלה היו הילדים שלך? תפסיקי לתמוך ברוצחים, אנסים, חוטפי ילדים פראיים, תפסיקי לתמוך בחמאס. חמאס חייב להפסיק להתקיים״. מאז לא שמענו ממנה. 

אנג'לינה ג'ולי (צילום: רויטרס)
אנג'לינה ג'ולי (צילום: רויטרס)