הלוחמים שלנו בשטח גבול הצפון, החליטו למסור תודה למגישה רותם סלע ששמרה עליהם בדרך מקורית במיוחד. איך בדיוק עשתה זאת הכוכבת? פרסומת בכיכובה, שימשה לגג מחסה של חיילי המילואים מפני הגשם שירד בימים האחרונים. בתיעוד ששיתפו מהשטח, מסרו החיילים תודות לסלע: ״גבול הצפון, לבנון, בוקר טוב, רוצים למסור את ההודעה לזאת שהייתה אתנו לאורך כל הדרך, רותם סלע שמרה עלינו כל הלילה כשירד גשם״. סלע שיתפה את הסרטון וכתבה: ״המעט שאני יכולה לעשות, גיבורים אהובים שלנו אתם, תודה שאתם שומרים עלינו, מה אנחנו בלעדיכם, תחזרו הביתה לשלום״.  

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Rotem Sela‎‏ (@‏‎rotemsela1‎‏)‎‏

רק אתמול (רביעי), שיתפה סלע הספד שובר לב על מתמודד "הכוכב הבא" שנפל בעזה. שאולי גרינגליק, מתמודד העונה החדשה של הריאליטי, עלה לפני כשלושה שבועות לבמה במטרה להרים את המסך כשהוא על מדים ושר את ״עטלף עיוור״ של חנן בן ארי. גרינגליק אכן הרים את המסך, אולם השבוע הגיעה הבשורה הקשה על מותו. את הפרק ששודר אתמול, הקדישו "קשת 12" לזכרו של החייל הגיבור.

קשת 12, שאולי גרינגליק (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)
קשת 12, שאולי גרינגליק (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)
 

סלע, מנחת התכנית, שיתפה גם היא את תחושותיה כלפי מותו של גרינגליק: ״שאולי, הלב מסרב להאמין, הגעת למפגש הראשון שלנו וישר הכנסת איתך כל כך הרבה שמחה ואור. ישבת מוקף במשפחה היפה שלך, שהסתכלה עליך בגאווה, עם עיניים נוצצות. מה עובר עליה עכשיו? אני אפילו לא מסוגלת לדמיין. הקסמת אותנו, הצחקת אותנו, אפילו קמנו לרקוד יחד. כמה יופי, כמה כשרון, כמה עצב, פשוט בלתי נתפס, איזו מציאות נוראית. הלב שלי שבור. שולחת תנחומים וחיבוקים למשפחה, תשיר ותרקוד למעלה ילד יפה תואר שכמוך, תראה לכולם שם כמה אתה כוכב. יהי זכרו ברוך". 

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Rotem Sela‎‏ (@‏‎rotemsela1‎‏)‎‏