אחרי שבקשת 12 אישרו כי אייל ברקוביץ' ביקש לסיים את החוזה שלו בתוכנית האירוח הפופולרית "אופירה וברקוביץ'", זאת בעקבות הסכסוך עם המגישה והחברה אופירה אסייג, כעת נראה שההחלטה לנתק מגע מגיעה גם ליחסים האישיים, כאשר השניים החליטו להסיר זה מזה עוקב באינסטגרם שלהם - מה שהופך את הפרידה לרשמית.

לא רק סתיו קצין: הסלבס שנכנסו לחיינו בשנת 2023
דווקא עכשיו: כוכבת הרשת שנבחרה להיות הפנים של פולין

כידוע, הדיווחים על הפרידה של אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' אחרי 18 שנה, היכו בתדהמה את הביצה. הפאוור קאפל שכ"כ מזוהים כאחד הצמדים החזקים בתעשייה, התפצלו אחרי שנים של עבודה משותפת.

כאמור, ברקו הודיע על הפסקת תוכניתם הטלוויזיונית בקשת 12 "אופירה וברקוביץ", וביקש להתיר את החוזה שלו עם קשת, כמו כן הם גם סיימו את ההגשה המשותפת בתוכנית הספורט ברדיו תל אביב, וברקו אף פרש מ- ONE.

מתחילת המלחמה נעלם ברקוביץ' מהמסכים של קשת ואופירה נאלצה להגיש תכניות אקטואליה בהתאם למצב, עם פרטנרים מתחלפים ביניהם מעיין אדם ועדי אשכנזי. לפני כשבוע, עוד ניסו בקשת לאחד בין השניים כשניסו לגשר על הפערים שנוצרו. מקורבים לברקו ואסייג טענו כי הם דווקא "משלימים פערי באופן תדיר" ואף נפגשו לארוחת צהריים יחד, אולם כעת כאמור, ניסיונות הפיוס לא צלחו והשניים מסיימים קריירה זוגית ענפה ורבת שנים יחד.