שנת 2023 הייתה עמוסה. החל מנועה קירל באירווזיון ועד לשבת השחורה בשבעה באוקטובר, צצו בביצה כל מיני דמויות חדשות ומעניינות שהתמזגו בתעשיית הבידור הישראלית. זמרים, כוכבי ריאליטי וגם דמויות אייקוניות שהמלחמה הביאה איתה. מתחילים

אורן להב 

פרץ אל חיינו בהפתעה, ונשאר שם חזק ויציב. כוכב הטיקטוק בן ה-15 אורן להב הוא אחד מהשמות העולים של השנה הזאת. כולנו התאהבנו בו, בעיקר באותנטיות שלו ובפשטות שלו. להב לא מתבייש מכלום, מתחבר ליוצרים נוספים, מדבר על הכל באינסטגרם, והכי חשוב: שר שירים עם המחברת ביד. כששואלים אותו על משקל גופו, הוא לא מובך לדבר על זה, או לעמוד כנגד אלה שיורדים עליו ברשתות החברתיות. בגדול, כוכב הטיקטוק הצעיר הוא סמל כנגד בריונות ומוכיח לנו שכל עוד רוצים - אז אפשר להגשים הכל. ד״ש לספיר (רונדלים) מיכאלי

אורן להב (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)
אורן להב (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)

סתיו קצין

כוכבת ״האח הגדול״ 2023 היא לא פחות מדמות שסחררה את חיינו וכעת היא בדרכה לריאליטי חדש. סתיו קצין גרמה לכולנו לריב, להשלים, להגיב בצורה בוטה ובעיקר לזכור: איזה מזל שאנחנו לא אנשים שמחביאים ממתקים. קצין הצליחה בשנה הזאת לעורר לא מעט שערוריות  חברתיות ומדוברות בכל המדינה, בזמן שהיא חסרת קשר עם העולם שבחוץ. רגעי המתח והשיא הכו בערב הגמר, כשכל המדינה הייתה במתח לדעת האם סתיו תנצח או לא. כזכור, כוכבת הריאליטי זכתה במקום ה-2 בעונה האחרונה של ״האח הגדול״ והפסידה את מיליון השקלים ליובל מעתוק. 

סתיו קצין (צילום: מורן ינקו)
סתיו קצין (צילום: מורן ינקו)

יגל אושרי

יגל אושרי פרץ אל חיינו חודשיים לפני המלחמה, ואף אחד לא העלה על הדעת שזה מה שהיינו צריכים בנוף. השיר שלו ״לצאת מדיכאון״ הפך ללהיט המלחמה ואושרי מסתמן ככוכב עולה בעולם המוזיקה. אנחנו כאן כדי לתת לפרגן לו על העבודה הקשה, על ההופעות לחיילים, על הפודקאסט שהוא מנחה כעת עבור ניצולי הנובה ועל הדרך הגדולה שעשה בשנה הזו. יישר כוח ומקווים לשמוע עוד. 

יגל אושרי (צילום: טל חמדי)
יגל אושרי (צילום: טל חמדי)

עדי זריפי

עדי זריפי התגלתה במהלך המלחמה כאחת המגישות המצוינות ביותר של קשת 12. זריפי התחילה לא מזמן את דרכה בעולם החדשות, אבל לאור המלחמה, התחילה לקבל יותר זמן מסך ויותר אפשרויות כמגישה. היא הפכה ללהיט ויראלי בקבוצות פייסבוק שונות, קיבלה יותר אהדה והתקדמה לקדמת הבמה בעולם החדשות. אנחנו מסמנים את זריפי כיונית לוי הבאה, ומקווים לראות אותה עוד הרבה על המסך. 

עדי זריפי (צילום: צילום מסך מתוך חדשות 12)
עדי זריפי (צילום: צילום מסך מתוך חדשות 12)

אורי נגר

אורי נגר הוא עוד כוכב ריאליטי שפרץ אל חיינו בעונה האחרונה של ״האח הגדול״. לאחר שהפעיל נוהל עזיבה באמצע העונה, התגרש מאשתו וכעת נמצא בסבך שמועות של מערכת יחסים עם שרית פולק, אנחנו שמחים לבשר - נגר הצליח. כי מדובר באחד האנשים שהכי נכנסו לביצה, הכי נכנסו לחיינו, ואנחנו מתים לדעת עליו עוד. נגר הוא הפרצוף היפה של הגבר הישראלי, והיינו שמחים לקבל מזה עוד קצת.

התגעגענו. אורי נגר (צילום: אור גפן)
התגעגענו. אורי נגר (צילום: אור גפן)

נס וסטילה

צמד המוזיקאים נס וסטילה הוציאו את השיר ״תיק קטן״ שהפך ללהיט ומאז הם צמד אייקוני שכולם מכירים. אם זה לא הספיק, אז הם הצליחו לכבוש את הלב שלנו עוד פעם אחת כשהוציאו את השיר המעורר מחלוקות ״חרבו דרבו״ עבור מלחמת חרבות ברזל, ומאז אנחנו עוד יותר מאוהבים. מדובר בצמד מוזיקאים מוכשר, צעיר ושעוד הולך להרעיד את הבמות בישראל לא מעט פעמים. אנחנו שמחים לזכות בתופעה תרבותית רחבה כמו נס וסטילה, ומאחלים להם בהצלחה בדרכם הלא-זוגית. ככה הם לפחות טוענים.

נס וסטילה (צילום: אמיר מאירי)
נס וסטילה (צילום: אמיר מאירי)

רחל אדרי

אין על רחל אדרי בעולם. כולנו ראינו את הראיון, כולנו הכתרנו אותה למלכה האולטימטיבית של ארץ ישראל היפה. רחל והעוגיות הפכו לסמל אייקון במהלך המלחמה, כמי שהצליחה לעמוד כנגד המחבלים כשבידה רק עוגיות. מאז רחל התארחה בשלל תוכניות, פתחה עמוד אינסטגרם, סיפרה לכולם מה המתכון לעוגיות ופשוט נכנסה ללב שלנו. אין עלייך רחל, שרופים עלייך, אנחנו כמו הנכדים שלך. 

רחל אדרי (צילום: צילום מסך קשת)
רחל אדרי (צילום: צילום מסך קשת)

דניאל הגרי

דובר צה״ל דניאל הגרי הפך להיות מושא אהבתן של שלל נשים ברחבי הארץ מאז פרוץ המלחמה. היושרה שלו, ההגינות וההתבטאות הצחה שלו הפכו לסמל סטטוס. מה עוד אפשר להגיד על הגרי שלא אמרו כבר קודם? קשה לעמוד בפניו. הוא משמש כדובר צה״ל כבר תקופה ארוכה, אך המלחמה הזו רק הוכיחה לנו כמה היינו צריכים אותו. אולי דני קושמרו הוא האבא של כולנו, אבל דניאל הגרי הוא זה שבאמת נמצא שם עבורנו. 

דניאל הגרי (צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90)
דניאל הגרי (צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90)