אפשר להכריז באופן רשמי שיש בייבי בום "חתונה ממבט ראשון" באוויר, כי היום (שני), נודע שיוצאת הריאליטי, רוני לוי, נמצאת בהריון עם תאומים. לוי השתתפה בעונתה השלישית של התכנית, כשהיא הגיעה לארץ במיוחד ממיאמי אחרי שהות ארוכת שנים, כדי למצוא זוגיות בפריים טיים. השידוך עם בן זוגה לתכנית אמנם לא צלח, אך ביוני 2021 התחתנה עם בחיר ליבה אופיר. לזוג בן בכור, ואליו יצטרפו בקרוב שני אחים או אחיות שירחיבו את המשפחה. 

רוני לוי מכריזה על הריון (צילום: רחל פרידמן)
רוני לוי מכריזה על הריון (צילום: רחל פרידמן)

לוי היא ממש לא הראשונה שמבשרת על הריון מרגש בתקופה האחרונה. הגר משה, שכידוע התחתנה עם ניר פור אותו הכירה בריאליטי, הכריזה על הריון שני לפני כשבועיים לאחר שהזוג הביא כבר בן בכור לעולם. אחריה היתה זו דנית ליבנת שהשתתפה גם היא בעונה של לוי, שהכריזה על הריון ראשון עם בת בבטן ורק השבוע הכריזה מאי שכטר על הריון ראשון ומשמח במיוחד לה ולבן זוגה משה יחזקאל.

דנית ליבנת, הגר משה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
דנית ליבנת, הגר משה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

הבייבי בום בתעשיית הבידור לא נגמר רק בריאליטי החתונות המצליח. בחודש שעבר, ילדה נטע אלחמיסטר את בנה הבכור אל ים, ואילו רק אתמול (ראשון), הביאה השדרנית הרדיו מאיה בצלאל את בנה השלישי לעולם. הן מצטרפות גם למגישה מעיין אדם שהכריזה לפני כחודש על הריון שני, לאחר שבאפריל 2023 ילדה את בתה הבכורה תבור